کد خبر 1374364
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
سخنگوی کاخ سفید: نگران امنیت خودم و فرزندانم هستم

جن ساکی که به زودی به فعالیتش در مقام سخنگوی کاخ سفید پایان می‌دهد، گفت که بیش از مجموع تمامی سخنگویان دولت دونالد ترامپ نشست مطبوعاتی داشته و سخت‌ترین بخش کارش را تهدیدهایی دانست که بعضا حتی متوجه فرزندانش شده است.

به گزارش مشرق به نقل از وبسایت روزنامه دیلی میل، جن ساکی، سخنگوی مستعفی کاخ سفید امروز (جمعه) آخرین نشست مطبوعاتی خود در دولت جو بایدن را برگزار خواهد کرد. او روز گذشته در مراسم صرف صبحانه با گزارشگران، ۱۵ ماه فعالیتش در این منصب را به یاد آورد.

ساکی اعلام کرد که در این مدت تهدید به قتل و حمله به منزلش شده و کودکانش نیز با تهدید مواجه بوده‌اند.

او گفت: چیزی که برای شخص من از همه سخت‌تر بود، تهدیدها بود. نامه‌های زشتی دریافت کرده‌ام، پیام‌هایی حاوی اطلاعات منزل و نام کودکانم. این از حد و حدود گذشتن است و در این هنگام است که مقداری ترسناک می‌شود.

جن ساکی که با ۴۳ سال سن، دو فرزند ۴ و ۶ ساله داردف گفت: من از بسیاری جهات یک چهره سرشناس هستم. مردم می‌توانند دوستم داشته باشند یا نداشته باشند و من طرفداری آزادی بیان هستم؛ (اما) فرزندانی ۴ و ۶ ساله دارم که درباره امنیت آن‌ها نگران هستم. این نگرانی من است و (از قبل) بوده است و می‌تواند موجب نگرانی مقامات عمومی نیز باشد.

او گفت که برخی از این تهدیدات را به سرویس‌های مخفی آمریکا منتقل کرده است و افزود: آدرس خانه من میان جمهوری‌خواهان شهر آرلینگتون (از شهرهای حومه واشنگتن) دست‌به‌دست می‌شود.

ساکی تنها سخنگوی کاخ سفید نیست که با تهدید مواجه شده است. «سارا هاکبی» سخنگوی کاخ سفید در دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا نیز به دلیل برخورد با منتقدان ترامپ در مکان‌هایی مانند رستوران‌ها تحت حفاظت سرویس‌های مخفی آمریکا قرار گرفته بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    15 4
    حالا حالا ها باید بترسی و بلرزی همکاری با قاتلین سردار شهید ما عواقب بدی داره!
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      0 0
      چی میگی بابا ... کار این نبوده
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      1 0
      فکر کنم اشتباه گرفتی قاتل سردار داره تو زمین گلفش عشق و حال میکنه امثال تو افتادین دنبال قاتل بروسلی
  • ناشناس IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    8 1
    مردن آمریکا دروغهای تو را از یاد نمی برند .مرگ بر ترامپ. پمپئو و بایدن ابله
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    4 2
    فرزندانت بیشتر از آنکه از تهدید دیگران بترستد از چهره داعشی خودت می ترسند
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    1 1
    از تروریست های میترسن
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      3 1
      ما که از آمریکایی‌ها نمی‌ترسیم، یعنی اونها از خودشونم میترسن؟؟! عجیبه!!!!
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    1 1
    آخه اینم اسم و فامیل شد گذاشتن روت؟؟!!! خخخخخخخخخخ
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    0 1
    من فکر میکردم سنش خیلی بیشتر باشه
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    1 1
    خونشون جن داره
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    1 2
    بهتره از خودت و جنایات دولت عزیزت در حق مردم عراق و یمن و ....بترسی
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    3 1
    وقتی برای هر کسی بری کار کنی بعدش ترس هم داره، قبل از کار کردن ببین برای چه کسی کار میکنی. پیشنهاد میکنم از این پس برای خدا کار کن
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    1 2
    ازدولت خودمون بگیدکمی
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    0 0
    خخخخخخخخخخ
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    0 0
    اقای بایدن اسرائیلی ها که تو می دانی دشمن امریکا واروپا هستند ،و ما می دانیم اقای بایدن که شما به شدت دشمن اسرائیل هستی ومتنفر از اسرائیل هستی ، تو با دوچشم خودت دیدی که اسرائیلی ها در فلسطین خبر نگار زن مسیحی را کشتند و تابوت خبرنگار مسیحی را به زمین انداختند ،اقای بایدن کشتن وانداختن تابوت خبرنگار مسیحی توسط اسرائیل یعنی حمله اسرائیل به مسیحیان اروپا وامریکا یعنی حمله دوباره یهود به عیسی. مسیح وکشتن عیسی مسیح ع اسرائیل دوست امریکا واروپا نبوده ونیست واسرائیل بزرگترین دشمن امریکا واروپا که مهد مسیحیت هستند می باشد. به زودی کهنه سربازان اسرائیلی که در اوکراین هستند خودشان را به اروپا خواهند رساند و مسیحیان اروپا را به انتقام هولوکاست نسل کشی خواهند کرد.
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    0 0
    ایا روز محو ونابودی اسرائیل نرسیده است؟
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    0 0
    اقای بایدن اسرائیلی ها ویهود که تو می دانی دشمن امریکا واروپا هستند ،و ما می دانیم اقای بایدن که شما به شدت دشمن اسرائیل ویهود هستی ومتنفر از اسرائیل هستی چون تو یک مسیحی دوستدار عیسی مسیح ع مریم مقدس می باشی چشمان اشکبار تو در کلیسا درهنگام سوگند نامه ریاست جمهوری گویای ارادت شما به عیسی مسیح ع ومریم مقدس است ، تو با دوچشم خودت دیدی که اسرائیلی ها در فلسطین خبر نگار زن مسیحی را کشتند و تابوت خبرنگار مسیحی را از روی دستان تشییع کننده گان جنازه خبرنگار مسیحی به زمین انداختند ،اقای بایدن کشتن وانداختن تابوت خبرنگار مسیحی توسط اسرائیل یعنی حمله اسرائیل به مسیحیان اروپا وامریکا ویعنی حمله اسرائیل به کشور امریکا واروپا یعنی حمله دوباره یهود به عیسی مسیح وکشتن عیسی مسیح ع. اسرائیل دوست امریکا واروپا نبوده ونیست واسرائیل ویهود بزرگترین دشمن امریکا واروپا که مهد مسیحیت هستند می باشد. به زودی کهنه سربازان اسرائیلی که در اوکراین آدم کشی می کنند خودشان را به اروپا خواهند رساند و مسیحیان اروپا را به انتقام هولوکاست نسل کشی خواهند کرد. اقای بایدن،اقایانی که برای خلاص شدن از شر اسرائیل واخراج یهودیان از اروپا وانگلیس تصمیم گرفتند برای اسرائیل کشوری غصبی ودور از اروپا بسازند حالا کشور قوی اسرائیل تشکیل شده وتبدیل به هیولایی شده که پرچم انتقام گرفتن هولوکاست از اروپا را سالیان سال است که علم کرده است . اقای بایدن عامل شروع جنگ جهانی اول ودوم وسوم اسرائیل ویهود بوده واکنون اسرائیل جنگ جهانی سوم را در اوکراین کلید زده است واسرائیل در اوکراین که کشور دوم اسرائیل است کل جمعیت جهان را به گروگان گرفته است وشما احمقانه از زلنسکی که همدست اسرائیل است حمایت نظامی می کنید پدر بزرگ ومادر بزرگ زلنسکی به گفته خودش در هولوکاست کشته شده اند زلنسکی یهودی -صهیونیستی قصد انتقام هولوکاست با همدستی اسرائیل از اروپا را دارد واروپا خانه اول امریکاست، اکنون دیگر حمایت از یهود واسرائیل توسط امریکا واروپا ضامن خلاصی اروپا وامریکا از شر یهود واسرائیل نخواهد بود وباید اسرائیل ویهود را در همان کشور غصبی اسرائیل ناگهانی نابود کرد وامریکا واروپا ومسیحیت را برای همیشه از شر یهود خلاص کرد.ایا روز محو ونابودی اسرائیل توسط امریکا واروپا نرسیده است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس