کد خبر 1373993
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
پلیس فتا: آتش‌ زدن پمپ بنزین درخوزستان صحت ندارد

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: به آتش کشیدن پمپ بنزین در استان خوزستان صحت نداشته و تصاویر منتشر شده مربوط به آتش‌سوزی نیستان حاشیه جاده در سال‌های گذشته است.

به گزارش مشرق، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس فتا ناجا با اعلام این مطلب که به آتش کشیدن پمپ بنزین در استان خوزستان صحت ندارد اظهار داشت: در پی انتشار تصاویر دروغین به آتش کشیدن پمپ بنزین در استان خوزستان و انتشار خبر مذکور توسط یکی از شبکه های تلویزیونی معاند در خارج از کشور، برابر بررسی های صورت گرفته این خبر صحت ندارد.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا تصریح کرد: تصاویر منتشر شده مربوط به آتش سوزی نیستان حاشیه جاده در یکی از شهرستان های استان خوزستان در سالهای قبل است که معاندین به منظور تشویش اذهان عمومی نسبت به انتشار خبر مذکور در زمان حال اقدام کردند.

وی به هموطنان توصیه کرد: فریب جنگ روانی و شایعات را نخورده و همواره در صورت مواجعه با موارد مشابه از صحت و سقم آن مطلع شده و از بازنشرآن خودداری کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    7 4
    خوزستان هوانداردآب وبرق وفاضلاب!گرانی هم اضافه شده
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      5 5
      آفرین بر شما هم استانی عزیز
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      1 0
      جناب 16:47 ـــ هموطن و مؤمن هم کیش بسی عزیزتر و گرامی تر از هم استانی است! هم نزد خلق و هم پیش خالق که فرمود اِنَّ اَکرَمَکُم اَتقاکُم! مشکلات هوا و سایر موارد هم در همه کشور و بلکه در کل منطقه همه گیر شده است!
  • از دیار دالاخانی IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    5 2
    دو روزه هیچی برای خوردن پیدا نکردم ، هر روز میرم میدان شاید یه نفر منو برای کار انتخاب کنه ولی همگی دست خالی بر میگردیم
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      0 0
      هیچی برای خوردن نداری ولی پول نت داشتی که
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 0
    من در دزفول زندگی میکنم متولد شدم و میرم و میام ، مردم آنجا اکثر به خاطر جمع کردن مال و ثروت و خرج نکردن اکثرا درآمدهای خوبی دارند و یادمه شهر فرسوده و عقب افتاده ای بود و دوبرابر جمعیت آن، موتور سیکلت دارند از پیر و جوان، ماشین ممکنه داشته باشند اون هم برای کلاس گذاشتن و چشم و هم چشمی ، سوار نمیشن ،ولی موتور کسی نداشته باشه آون شخص مرد حساب نمیکنن و این موتورها باعث مردم آزاری و آلودگی صوتی و بصورت گله های 40 نفره ویراژ میرن،، الان آون شهر دارای پارک، سینما ، تاکسی میباشد و اکثرا با این امکانات خوش میباشند ،،،و میگن بهترین جای دنیا اونجاست البته از نظر خودشون، البته حرف قدیم بوده جدیدا به خاطر مهاجرت به شهرهای دیگه این اعتقاد کمتر شده،، و اعتراض مسالمت آمیز با مجوز هم تا حالا نداشتن ، چون همه سرکار هستن ،،، گردو خاک و خشکسالی هم میگن امتحان الهی ،،اکثر آون در امدی ک جمع کردن ،همین طور دست به دست نصیب نسلهای بعدی میشه بدون استفاده،،، متاسفانه زیاد تو کار هم فضولی و چاپلوسی میکنن،، در جنگ تحمیلی چنان مقاومتی بخاطر اینکه جایی نداشتن مقاومت کردن ، و حاضر نشدن منازل خودشون ترک کنن،،، اینها خود مردم اونجا اینها رو میگن و میدونن،،، و البته منطقه بسیار خوب برای کشاورزی،،، کشاورزآن هم در روستا و هم در شهر منزل دارن،،،، یا علی مدد ،الهم صلی علی محمد و آل محمد، ،، با تشکر از مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس