مشارکت فایزر و مدرنا در آزمایش‌های نظامی و بیولوژیک آمریکا

یک مقام ارشد در دولت روسیه گفته است شرکت‌های دارویی فایزر و مدرنا در فعالیت‌های نظامی ومیکروبی (بیولوژیک) آمریکا در اوکراین مشارکت دارند.

به گزارش مشرق به نقل از  خبرگزاری تاس، ایگور کریلوف، رئیس نیروهای حفاظت از تشعشع، مواد شیمیایی و بیولوژیکی روسیه روز چهارشنبه گفت: تولیدکنندگان مشهور واکسن کرونا از جمله شرکت‌های فایزر و مدرنا در فعالیت‌های نظامی و بیولوژیکی آمریکا در اوکراین مشارکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: رهبران حزب دموکرات ایدئولوژیست‌های اصلی فعالیتهای نظامی و بیولوژیکی آمریکا در اوکراین هستند که به طور مستقیم از بودجه‌های دولتی برای آزمایش‌های مخفی بیولوژیک در اوکراین استفاده می‌کنند.

وی گفت: شرکت‌های دارویی در اوکراین آزمایش‌های خود را بدون نظارت و استانداردهای بین‌المللی انجام می‌دهند. شرکت‌های دارویی آمریکایی با استفاده از خاک اوکراین در حال کشف داروهای جدید هستند ولی هزینه‌ تحقیقات انجام شده در اوکراین به مراتب کمتر از سایر نقاط جهان است.

کریلوف افزود: همراه با شرکت‌های دارویی ایالات متحده و پیمانکاران پنتاگون، سازمان‌های دولتی اوکراین در فعالیت‌های بیوتکنولوژی نظامی مشارکت دارند.

چندی پیش نیکولای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه در کنفرانسی درباره مسائل امنیتی در جنوب روسیه گفته بود که ایالات متحده از خاک اوکراین برای آزمایش سلاح‌های میکروبی استفاده می‌کند.

این مقام دولت روسیه گفت: آمریکا آزمایشگاه‌های متعددی برای تولید سلاح‌های بیولوژیک در سراسر جهان از جمله اوکراین ساخته است که اکثر تحقیقات آن غیرقانونی به نظر می‌رسد.

پاتروشف تاکید کرد که این موضوع به ویژه در شرایطی مهم است که ایالات متحده آزمایشگاه‌های بیولوژیکی خود را در سراسر جهان از جمله برخی از آنها در نزدیکی مرزهای روسیه ایجاد کرده است.

او گفت که برخی از این آزمایشگاه ها در اوکراین بودند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    0 0
    آمریکا با جنگ رسانه ای هر چه بیشتر بر تنورجنگ می دمد تا سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی بیشتری پیدا شود ـــــ آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. با افزایش سرسام آور نفت ؛ از یک سو ؛ اقتصاد چین را مهار می کند و از سوی دیگر؛ مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: 1ـــ روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و 2ـــ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) اروپایی به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی . سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی پیدا شد ـــــ گاوهای بولوند چشم آبی آماده شیر دهی می شوندــــ
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 0
    عامل تولید و انتشار ویروس مرگبار کرونا در کشور اسرائیلی اوکراین ترامپ و حزب جمهوری خواه آمریکا که حمال اسرائیل است و کشور عامل .اسرائیل است تا کل مسیحیان اروپا را که ژن هدف هستند را با ویروس کرونا نسل کشی کنند و انتقام کشته شدن شش میلیون یهودی را که اروپایی ها در جنگ جهانی دوم کشتند را بگیرند. ترامپ خائن به ملت امریکاست و عامل اسرائیل است ودشمن آمریکا و ملت آمریکا ترامپ خائن آنقدر برای اسرائیل نوکری وخوش خدمتی کرد که قدس شریف را پایتخت اسرائیل کودک کش کرد و اسرائیل را گسترش داد با پیمان ابراهیم و آمریکا را هرچه بیشتر منزوی و کوچک کرد. ترامپ یک یهودی اسرائیلی است ونه یک مسیحی آمریکایی. ترامپ باید به جرم کشتن یک میلیون آمریکایی با ویروس کرونا توسط دادگاه قضایی آمریکا در دم اعدام شود. و قیومیت کشور اسرائیلی اوکراین به یک کشور صالح سپرده شود.
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 0
    عامل تولید و انتشار ویروس مرگبار کرونا در کشور اسرائیلی اوکراین ترامپ و حزب جمهوری خواه آمریکا که حمال اسرائیل است و کشور آمر تولید و گسترش ویروس کرونا .اسرائیل است تا کل مسیحیان اروپا را که ژن هدف هستند را با ویروس کرونا نسل کشی کنند و انتقام کشته شدن شش میلیون یهودی را که اروپایی ها در جنگ جهانی دوم کشتند را بگیرند. ترامپ خائن به ملت امریکاست و عامل اسرائیل است ودشمن آمریکا و ملت آمریکا ترامپ خائن آنقدر برای اسرائیل نوکری وخوش خدمتی کرد که قدس شریف را پایتخت اسرائیل کودک کش کرد و اسرائیل را گسترش داد با پیمان ابراهیم و آمریکا را هرچه بیشتر منزوی و کوچک کرد. ترامپ یک یهودی اسرائیلی است ونه یک مسیحی آمریکایی. ترامپ باید به جرم کشتن یک میلیون آمریکایی با ویروس کرونا توسط دادگاه قضایی آمریکا در دم اعدام شود. و قیومیت کشور اسرائیلی اوکراین به یک کشور صالح سپرده شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس