کد خبر 1373560
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
داستان‌های ایرانی «کاثیا»، «کهنه‌سرباز» و «یورشِ سردِ» مغول‌ها

مجموعه‌های چندجلدی به دلیل دنباله‌داربودن داستان‌ها فضای پرکشش و همذات‌پندارانه‌ای برای خوانندگان ایجاد می‌کنند. به مناسبت نمایشگاه کتاب تهران در این مطلب با سه رمان ایرانی دنباله‌دار آشنا می‌شوید.

به گزارش مشرق، داستان‌های دنباله‌دار در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد که توجه به آن‌ها در ایران از سوی ناشران و نویسندگان خبر خوبی است. خوانندگان با انتخاب چنین مجموعه‌هایی می‌توانند در زندگی شخصیت‌ها کنکاش بیشتری کنند و از مطالعه کتاب لذت ببرند.

در ادامه معرفی سه اثر دنباله‌دار ایرانی را که برای گروه سنی بزرگسال از سوی انتشارات کتابستان معرفت منتشر شده است می‌خوانید:

انتشار و توزیع مجموعه‌های چندجلدی در نمایشگاه کتاب

جلد پنجم مجموعه هفت جن با عنوان «کاثیا» به قلم امید کوره‌چی

«کاثیا» ما را به کوه‌های سربه‌فلک کشیده‌ی زاگرس در استان لرستان می‌برد. قهرمان داستان در چنگال دیوی است که رهایی از آن آسان نیست. البته مشکل میرانا تنها دیو و حضور در این مکان ناشناخته و پر رمزوراز نیست. او برای نجات کسی آمده است.

انتشار و توزیع مجموعه‌های چندجلدی در نمایشگاه کتاب

جلد اول مجموعه عزرائیل با عنوان «کهنه سرباز» به قلم نیما اکبرخانی

عزرائیل روایت مبارزه دورادور حمیدرضا هدایتی (سرگرد حفاجا) و علی علیزاده (قاتل مرموز) است. جغرافیای این مبارزه از شرق در تهران تا نیکوزیای قبرس در غرب است. داستان از ماجرای چند قتل در تهران و دوحه شروع می‌شود. 

انتشار و توزیع مجموعه‌های چندجلدی در نمایشگاه کتاب

جلد اول مجموعه مَست جنگ با عنوان «یورش سرد» به قلم مسعود آذرباد

مست جنگ به حمله‌ی مغول‌ها می‌پردازد. آنها که آمدند، کندند، کشتند، سوزاندند و بردند! حال اگر قرار باشد ایرانیان مسلمان، دربرابر آنها مقاومت کنند جهان چگونه خواهد شد؟ این کتاب ظاهری تاریخی دارد و بنیانی علمی-تخیلی. داستانی که از هرات شروع می‌شود و تا نیشابور و گرگانج و بلخ و طوس ادامه می‌یابد. از پیچ‌وخم کاخ سلطنتی سلطان خوارزمی می‌گذرد و تا یورت‌های مغولی ادامه می‌یابد.

منبع: ایبنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس