تیمی که دقیقه ۲ گل می‌خورد نباید برای ما نسخه بپیچد/ سلطانی‌فر پرسپولیس را اینقدر ذلیل کرد/ دیدن تکل مجیدی از نزدیک حال دیگری داشت

مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال گفت: دیدار استقلال مقابل فولاد می‌تواند سنگین‌ترین و سخت‌ترین بازی استقلال بین چهار بازی آخر باشد.

به گزارش مشرق، مهدی فنونی زاده، بازیکن اسبق تیم استقلال، درباره دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو، وضعیت این فصل پرسپولیس همچنین بازی بعد شاگردان مجیدی مقابل فولاد خوزستان اظهاراتی را مطرح کرد.

دیدار استقلال و شهرخودرو را چطور ارزیابی کردید؟

من باز هم مثل بازی قبل در اصفهان که به ورزشگاه رفته بودم دیدار این هفته استقلال را از نزدیک و داخل استادیوم دیدم. می‌خواهم تا جایی که ممکن است از این طریق حمایتم را از تیم اعلام کنم تا انشالله استقلال قهرمان شود.

کجای استادیوم نشسته بودید؟

نیمه اول در جایگاه ویژه بودم ولی نیمه دوم به روبروی جایگاه رفتم تا بین دو آتشه‌های استقلال بازی را ببینم. آنجا حال و هوای دیگری داشت.

بازی چطور بود؟

متاسفانه در نیمه اول بازی خوبی را از استقلال شاهد نبودیم. تیم با استرس بازی می‌کرد و تمرکز لازم وجود نداشت. شاید به خاطر این بود که بچه‌ها حریف را دست کم گرفته بودند. ولی در نیمه دوم بازی بهتر شد. فرهاد باید آرمان رمضانی را از ابتدا کنار ژستد می‌گذاشت آن وقت راحت‌تر می‌شد گل زد.

چطور؟

وقتی تیم شهرخودرو با دفاع بسته و پرس به میدان می‌آید باید دو فوروارد سر زن را درون محوطه بکارید و دائم روی سرشان توپ بریزید. بالاخره خط دفاع بین ۲۰ تا ۳۰ توپ ارسالی یکی دو بار اشتباه می‌کند و همان می‌تواند باعث گلزنی شود.

تیمی که دقیقه ۲ گل می‌خورد نباید برای ما نسخه بپیچد/ سلطانی فر پرسپولیس را اینقدر ذلیل کرد/ دیدن تکل مجیدی از نزدیک حال دیگری داشت

شادی گل آرمان رمضانی را دیدید؟

بله! این پسر واقعا از ته دل خوشحال بود. از همه استقلالی‌های حاضر در استادیوم خوشحال‌تر بود. خیلی جالب بود که دیدم فرهاد مجیدی هم بعد از گل روی زمین تکل رفت و صحنه‌های دیدنی را به وجود آوردند. اگر در خانه بودم این لحظات را نمی‌دیدم. خیلی خوشحالم که به استادیوم رفتم. شاید جمعه هم به اهواز بروم تا شنبه بازی استقلال را در ورزشگاه ببینم.

بازی بعدی استقلال را چطور پیش بینی می‌کنید؟

بدون شک بازی با فولاد سخت‌ترین مسابقه استقلال است اما این بازی چون در اهواز برگزار می‌شود برای استقلال حالت میزبانی دارد. خوزستانی‌ها همگی استقلالی و آبی دوست هستند. اما تیم فولاد تیم سرسختی است. این بازی سنگین‌ترین بازی بین ۴ مسابقه باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:

استقلال مزد شهامت مجیدی را گرفت/ تیمی که می‌تواند برای استقلال مشکل‌ساز شود/ استقلال مهاجم تمام‌کننده خوب ندارد

تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن چقدر روی کار استقلال تاثیر داشت؟

خوب شد درباره پرسپولیس پرسیدید! واقعاً مشخص شد که این تیم چرا اینقدر ضعیف و ذلیل شده! چون دیگر حمایت وزارت ورزش پشت سرش نیست. واقعاً درست نبود سلطانی‌فر این تیم را به این روز بیندازد. وزیر قبلی با حمایت‌های وقت و بی وقت از پرسپولیس باعث شد این تیم که رقیب همیشگی استقلال است به بابا مسعود متکی شود و حالا می‌بینیم که به این روز افتاده. آنها یک بازی سخت هم با سپاهان دارند.

به نظر شما پرسپولیس می‌تواند به استقلال برسد؟

اول باید بگویم کارشناسان پرسپولیسی که دائم می‌گویند "استقلال امتیاز از دست می‌دهد بنابراین ما باید ببریم تا به آنها برسیم" اول ببینند تیم خودشان نتیجه می‌گیرد بعد این حرف‌ها را بزنند! شما اول بگذارید تیم‌تان برادری اش را ثابت کند بعد برای استقلال نسخه بپیچید. هنوز نه به دار است و نه به بار است هی میگویند "استقلال امتیاز از دست میدهد"! شما که تیم تان اینقدر ذلیل شده دقیقه دو گل می‌خورد، بهتر است مراقب باشید سپاهان جای دومی‌تان را نگیرد. در همین بازی بعدی، سپاهان برنده شود به ۲ امتیازی پرسپولیس می‌رسد و شانسش برای نایب قهرمانی بیشتر می‌شود. من فکر کنم پرسپولیس باید قید دومی‌را هم بزند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • پرسپولیس ودیگر هیچ IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    29 36
    پس خوبه مواظب باشید باباحمید این بلا رو نیاره حد اقل یه امتیاز پاک بگیرید
    • اصالت ذاتی، آبی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      8 3
      بابا مسعود که اظهر من الشمس بود و حمایت 360درجه و 24 ساعته تو اون دوران بود. برا یادآوری میگم:قضیه طارمی و قضیه یحیی از یطرف و از طرفی ضعیف کردن رقبا. بعد چند تا جام از دست ی وزیر دارید دنبال امتیاز پاک می‌گردید. خجالت بکشید شما و ذات و اصالت بولینگی کجا و پاکی کجا؟
    • رضا IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 0
      ذات فوتبال ناپاک است.
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
      0 0
      این فنونی همونی نبود که اومد به پرسپولیسی ها گفت غلط کردم و دیگه حرفی از سرورمون نمیزنم؟
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
      0 0
      حالا خوبه فرناز اینارو از در باشگاه به داخل راه نمیده. اینارو خداشاهده دقیقا بعد از ۱۰ سال دارم میبینم.
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    6 7
    بله آقا مهدی درست میگی، لطف مکرر شده حق مسلم.
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
      0 0
      ۱ ماه پیش علنی اومد گفت غلط کردم اگر در مورد پرسپولیس حرف زدم! پیشکسوت به علی آقا پروین میگن که ۱ بار نظری در مورد تیم شیشتقلال نداده. این همه سال قهرمان شدیم اما نیومد در مورد تیم کاج حرفی بزنه. اینجا مشخص میشه که چرا بهترین بازیکن قرن انتخاب شده!!
  • ازگارد IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    7 15
    شما خودتون یه بازی رو بدون کمک داور و جادوگر و ... ببرید بعد برای پرسپولیس نسخه بپیچید
  • NL ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    12 29
    کوتاه بیا پیش کسوت! بعد یه دهه با کمک و .. و متاسفانه بد بازی کردن پرسپولیس همه کارشناس شدن
  • محمود IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    7 19
    اگه باشگاه محبوب تويك بازي را بدون دخالت داور يا شانس برنده شد تو درست ميگي
  • س IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    16 15
    با امتیازهای معیشتی داری قهرمان میشی
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    15 20
    استقلال در اهواز شکست سختی میخورد این خط این نشان
  • محمد IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 4
    اگر وزیر ورزش و کمیته داوران و پنالتی های معیشتی نبودن که الان هشتم جدول بودی
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    4 5
    فولاد هم از خودتونه ماشالا تو هر تیمی یه سر مربی دارین که هواتنو داشته باشه تا قهرمان شین
  • ناشناس IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 0
    حتی بعنوان یک هوادار هم قبول نمیکنند.
  • مختار IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 4
    بعد از باخت ذلت بار استقلال به نساجی در فینال جام حذفی آقای فنونی زاده و نوری تا الان ساکت بودند و اگر پریروز پرسپولیس ذوب آهن را می برد و یا اینکه استقلال با ناجوانمردی تیم آخر لیگ را نمی برد سکوت خفت بار این دو نفر ادامه پیدا می کرد
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 1
    من طرفدار یک(نه دو) آتیشه پرسپولیس هستم.: اولاً: فنونی زاده درست میگه. یحیی گل محمدی به پایان راه رسیده و پرسپولیس مدتهاست بد بازی می کنه. نتیجه نگرفتن دیگر تیم ها باعث دومی پرسپولیس است واقعا از گل دقیق 2 که خوردند باید خجالت بکشند تا آخر عمرشان کادر فنی و بازیکنان چندین میلیاردی پرسپولیس! ضمنا هیچ نظری هم در باره جایگزین گل محمدی ندارم. تیم مریض است و بد بازی می کند. راحت گل می خورد و سخت گل می زند. منم دیروز نگران شدم که پرسپولیس با این بازی کردن ممکن است دومی را نیز به سپاهان واگذار کند. ثانیاً: تهمت حمایت از پرسپولیس اگر ادامه یابد استقلال هم مورد این تهمت در حال حاضر قرار می گیرد. بهتر است امثال فنونی زاده بفکر آخرتش باشد که باید جواب بدهد
  • محمد IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 1
    باسلام .از هرچه بگذریم از معرفت و جوانمردی پرسپولیس وپرسپولیسی ها نمی توان گذشت .حداقل هر کس در پرسپولیس بازی کرده یا به نوعی هوادار وحامی این تیم بوده ،خوی جوانمردی و انصاف را رعایت کرده و توجیه های کودکانه درباره تیم وعملکرد آن نداشته است کاش یک مقدار از اسطوره های استقلال این نسل امروز الگو برداری کنند وحرمت پیشکسوت را حفظ نمایند تا نسل آینده نیز این روند را ادامه دهند . به امید روزهای بهتر و زیباتر.
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 3
    بعد یک دهه سر و کله شون بالای جدول ڥیدا شده اونم با چه خواهش و التماس الان زبون درآوردن
  • بی نام IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 3
    حدااقل الان بدون کمک یک تیم که تو میگی ذلیل سایه به سایه اومده هنوز هم می ترسید یک وقت قهرمان نشی راستی اخراج زبیر نیک نفس چی شد
  • پیام IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 2
    فکر کنم وسط نیمه واسه دوپینگ جایگاه ویژه را ترک کرد بودی.
  • حسین18 IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 4
    شرم آوره !!
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    0 0
    این طرف داروی خودش رو دیر خورده پیش کسوت فقط دیده شدن به هر قیمتی در دوران پیری
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 1
    دوره ی پول مفت و فراوان تموم شد...
  • ناشناس IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    0 1
    این بنده خدا واقعاً باورش شده به عنوان پیش مثلاً کسوت از ازش مصاحبه میگیرن ، این بنده خدا رو انقدر بازی ندین به اندازه کافی ...........
  • آریامهر IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    0 1
    آخرین قهرمانی شما رو باید بری از اینترنت سرچ کنی چه سالی بوده، دیگه اینقدر عقده کرده بودین که ممکن بود با همین عقده و آرزو رهسپار خاک گور بشی.راستی آخرین قهرمانی کیسه کی بوده؟؟؟؟؟؟؟
  • رضا IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 3
    با امتیاز معیشتی قهرمان شدن
  • محمد IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 6
    مگه فنونی زاده هم زنده بوده؟؟؟
    • آبی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      4 1
      مهدی فنونی زاده همیشه زندس و همیشه سرورته
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 1
    پرسپولیس ذلیله یا تیمی که با کمک معیشتی و خوردن حق مسلم گل گهر در کورس قهرمانی قرار دارد، ذلیل است؟ این آقا ۵ قهرمانی پرسپولیس را هم با طرح موضوع حمایت موهوم سلطانی فر از سرورشون، زیر سوال برده که بسیار شرم آور و توهین به دهها میلیون هوادار پرسپولیس است. خجالت هم خوب چیزی است.
  • 666666 IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 4
    حرفاشو جدی نگیرید
  • حقیقت گو IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    1 0
    خیلی خنده داره ... بنیانگذار امتیازات کمک معیشتی و سوپرجام کمک معیشتی و پنالتی های دقیقه نودی کمک معیشتی بابامسعود و به جهت قهرمان سازی از تیم پیروزی بوده ، همین امسال هم مگه تو دربی رفت داور پنالتی روی ژستد را به روش هاپولی کمک معیشتی برای جلوگیری از شکست پیروزی پایمال نکرد ؟
  • zohreh IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    0 0
    جام داوری مبارک الاستقلالی ها. اخراج زبیر بد نفس چه شد افساید تمیروف چه شد پنالتی شهر خودرو و پرسپولیس چه شد . کاجی ها زبان در اوردند. تهمت نزن دنیا دار مکافات است . از روزی که پرسپولیس با نداشتن بازیکن رفت فینال اسیا فتونی زاده سوخت . البته قبول داریم خل محمدی تیم را ضعیف کرد. اما مربی های الاستقلالی بهتون امتیاز دادند نکونام هم از خودتان است. درود بر اصالت گرسپولیسی مهدی تار تار. برو اخلاق را از برادرت یاد یگیر. این قهرمانی های ناپاک مبارکتون باشد. دوران بابا محمود پاک بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جمع کنید این تیم دولت و وزیرهایش مردم را نابود کرده اند. همه را به فقر و فلاکت کشیده اند. مردم را روانی کرده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس