جذب این بازیکن پرسپولیس نشان داد دلالی اتفاق افتاده است/ تکلیف کادر فنی باید آخر فصل مشخص شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی صحبت از جذب بازیکن خارجی می‌شود باید بازیکنی بیاید که از لحاظ کیفیتی بالاتر از بازیکنان در ایران باشد.

به گزارش مشرق، سهراب انتظاری درباره توقف بدموقع پرسپولیس مقابل ذوب آهن و جا ماندن از کورس قهرمانی با استقلال در فاصله ۴ هفته مانده تا پایان لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از اول هم گفتم که حریف پرسپولیس، استقلال نیست بلکه خود ما حریف پرسپولیس هستیم. اگر پرسپولیس امتیازات بازی‌های خودش را می‌گرفت دیگر منتظر لغزش رقبا نمی‌نشست. به هر حال کار سخت شده و از طرفی استقلال هم مقابل شهرخودرو به برتری رسید و فاصله ۶ امتیازی در ۴ هفته مانده به پایان لیگ کار را خیلی سخت کرده است.

وی ادامه داد: پرسپولیس بازی خوبی مقابل ذوب آهن انجام داد، اما از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکرد. در فوتبال وقتی گل نزنید اتفاقات خوبی برای‌تان نمی‌افتد. اگر مهاجمان پرسپولیس از موقعیت‌ها استفاده بهتری می‌کردند، ۳ امتیاز برای ما بود. البته هنوز هم به قهرمانی خوشبینم، اما کار سخت شده است.

انتظاری در واکنش به عملکرد بازیکنان خارجی پرسپولیس در هفته‌های اخیر، گفت: وقتی صحبت از جذب بازیکن خارجی می‌شود باید بازیکنی بیاید که از لحاظ کیفیتی بالاتر از بازیکنان فعلی در ایران باشد. جذب تمیروف نشان از این دارد که یکسری دلالان در حضور او در پرسپولیس دست داشته‌اند.

وی در خصوص دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر خاطرنشان کرد: سپاهان تیم خوبی است و فکر می‌کنم بازی خوبی شاهد باشیم. مهم‌تر اینکه تحت هر شرایطی محکوم به برد هستیم. پیش‌بینی‌ام یک بازی نزدیک است. سپاهان به تازگی از آسیا برگشته و از فرم خوبی برخوردار است. امیدوارم پرسپولیس بتواند حداقل برای اینکه هواداران هنوز هم به قهرمانی امیدوار باشند بازی را ببرد و بقیه راه به اما و اگرهای فوتبال بسپارد و امیدوار باشیم تا استقلال مقابل فولاد نتیجه نگیرد. فکر می‌کنم برای اینکه هواداران خوشحال شوند پرسپولیس محکوم به گرفتن ۳ امتیاز است.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه شرایط این تیم را برای فصل آینده چطور می‌بیند، گفت: ابتدا باید فصل جاری به اتمام برسد و سپس وضعیت کادرفنی برای فصل آینده مشخص شود که آیا تصمیمی برای ماندن در تیم دارند یا خیر. پس از آن باید سرمربی لیست خود را در اختیار مدیریت باشگاه بگذارد و اینطور نباشد که مانند ابتدای فصل به دلیل بسته بودن پنجره نتوان بازیکن جذب کرد. بهتر است بازیکنان بدون توجه به این موضوع تمرکز خود را برای موفقیت در فصل جاری بگذارند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 1
    طفلان مسعود در سالهای نه چندان دور با رشادتها غیرت و تعصب وبا شعار اینا نمخان ما قهرمان بشیم جامهای اهدایی پدر معنوی خود را تحویل می گرفتند.ولی یتیمان لنگی نصایح لوران بلان را بیاد بیاورید سقف طبقه ۶ منتظر هوچیگری پر مهر شماست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس