لیگ برتر انگلیس| شکست یاران جرارد مقابل لیورپول/ شاگردان کلوپ همچنان امیدوار به قهرمانی

دیدار تیم‌های لیورپول و استون ویلا در چارچوب بازی معوقه از هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس با پیروزی شاگردان کلوپ خاتمه پیدا کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال لیورپول و آستون ویلا در چارچوب دیداری معوقه از هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود لیورپول خاتمه پیدا کرد.

به این ترتیب لیورپول ۸۶ امتیازی و با یک بازی بیشتر، هم امتیاز با منچسترسیتی شد، اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاد.

شکست یاران جرارد مقابل لیورپول/ شاگردان کلوپ همچنان امیدوار به قهرمانی

لیورپول که برای رسیدن به عنوان قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر جدال نزدیکی با منچسترسیتی دارد با این پیروزی سخت همچنان برای رسیدن به قهرمانی امیدوار ماند و حالا در انتظار از دست دادن امتیاز از سوی آبی‌های منچستر هستند. شاگردان کلوپ گذشته مقابل تاتنهام متوقف شده بودند.

شکست یاران جرارد مقابل لیورپول/ شاگردان کلوپ همچنان امیدوار به قهرمانی

هدایت استون‌ویلا برعهده استیون جرارد، بازیکن پشین تیم فوتبال لیورپول است. در سال ۲۰۱۴ جرارد در دیدار لیورپول مقابل چلسی تعادل خود را از دست داد و دروازه تیمش باز شد تا قرمزپوشان آنفیلدی نتوانند در آن سال به جام قهرمانی برسند، اما این بار جرارد نتوانست مانعی در مسیر رسیدن به قهرمانی برای لیورپول باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس