کد خبر 1338732
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
اظهارات جالب گواردیولا در خصوص کلوپ

سرمربی منچسترسیتی به تمجید از تیم لیورپول پرداخت و مدعی شد که قهرمانی برای آبی‌ها هنوز بدست نیامده است.

به گزارش مشرق، روز گذشته یورگن کلوپ صراحتا اعلام کرد که تیم منچسترسیتی قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس شده و تیمی نمی‌تواند با شاگردان پپ گواردیولا برای قهرمانی رقابت کند.

در جدول لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول (یک بازی کمتر) در صدر جدول قرار گرفته و مدعی اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

پپ گواردیولا نسبت به این صحبت کلوپ واکنش نشان داد و مدعی شد که راه قهرمانی هنوز سخت و دشوار است و اظهارات سرمربی لیورپول را قبول ندارد.

اظهارات جالب گواردیولا در خصوص کلوپ

سرمربی منچسترسیتی پیش از دیدار امروز مقابل نوریچ گفت: نه، من صحبت‌های کلوپ را قبول ندارم. همه چیز برای قهرمانی ممکن است وگرنه او به چنین فرد رقابت‌طلبی بدل نمی‌شد.

گواردیولا گفت: مشخصا او به رقابت در فوتبال باور دارد. در فوتبال هر نوع اتفاقی رخ خواهد داد. کلوپ می‌داند که باید بازی‌های زیادی را به پیروزی برسد همانگونه که ما می‌دانیم برای دوباره قهرمان شدن باید همه بازی‌ها را ببریم.

اکنون ۱۵ بازی برای لیورپول باقی مانده و سرمربی منچسترسیتی عنوان کرد که تیم قرمزپوش می‌تواند تمام بازی‌های خود تا انتهای فصل را با پیروزی پشت سر گذارد.

گواردیولا گفت: در این سال ها هم منچسترسیتی و هم لیورپول نشان دادند که چه عملکردی می‌توانند رقم بزنند. آنها می‌توانند ۱۶-۱۷ برد متوالی را به ثبت رسانند. اگر کسی بتواند این کار را انجام دهد، آن تیم لیورپول خواهد بود.

اظهارات جالب گواردیولا در خصوص کلوپ

امشب در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ، منچسترسیتی به مصاف نوریچ خواهد رفت و فردا لیورپول میهمان برنلی خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس