کد خبر 1372912
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
سیدرضا صالحی امیری

اکنون که دوره چهار ساله حضور هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به اتمام رسیده و هیچ ملاحظه ای هم برای تداوم حضورشان وجود ندارد، بایستی انتخابات به سرعت برگزار شود.

به گزارش مشرق، دوره چهار ساله ریاست سیدرضا صالحی امیری در کمیته ملی المپیک، زمستان سال گذشته به اتمام رسید اما به دلایلی غیرقابل قبول و با وجود برخی شائبه ها، مدت حضور خود را تا پایان بازیهای آسیایی هانگژو به تعویق انداخت. این موضوع البته مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته بود اما وی و یارانش به دلایلی که بیشتر شبیه بهانه بود، تن به برگزاری به موقع انتخابات ندادند که خود قابل تامل و بررسی بیشتر است.

در ادامه اما اتفاقی روی داد که منتهی به این شد که اکنون همه از خود می پرسند که چرا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی اعلام نمی شود. صالحی امیری رسما توسط نهاد ریاست جمهوری بازنشسته اعلام شد تا عملا به انتهای خط برسد. در همین زمان، برگزاری بازیهای آسیایی نیز به تعویق افتاد تا فصل الخطابی باشد بر لزوم برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته برای مشخص شدن کادر مدیریتی جدید.

در این مسیر، صالحی امیری که تلاش دارد تا خود را دور از مجادلات نشان دهد و عنوان دارد که علاقه ای به تداوم حضور ندارد، بایستی در میدان عمل نیز نشان دهد که چنین است. بایستی با توجه به بازنشستگی که دارد، هر چه زودتر انتخابات را برگزار کند و کار را به منتخبین بعدی بسپارد. این تعلل و انفعال چه معنایی دارد؟

در این راه، البته هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نیز که شاهد حضور چندین عضو بی کار در آن هستیم، بایستی همراهی کامل داشته باشد. اکنون این شائبه ایجاد شده که برخی اعضای هیات اجرایی و رئیس بازنشسته کمیته المپیک، خواستار ادامه وضعیت کنونی هستند. این گروه می تواند با اقدام خود و  برگزاری انتخابات، پایان بخش این زمزمه ها باشد تا تیم جدید مدیریتی بر مسند نشسته و امور را پیش ببرد و این کمیته را از وضعیت کنونی نجات دهد.

** خبرنگار: محمد جواد قبادی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    2 0
    خیر دل نمیکنند. دوای این درد، مصادره اموال و یک اردنگی درشت است.
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    0 0
    نه بابا کچا دل بککنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس