کد خبر 1372558
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
پنجعلی: کسر امتیاز از استقلال شهامت می‌خواهد/ پرسپولیس از باتلاق نجات پیدا کرد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به تجدیدنظرخواهی باشگاه گل‌گهر گفت: ما به دنبال حق هستیم ولی کسر امتیاز از استقلال شهامت می‌خواهد.

به گزارش مشرق، محمد پنجعلی روند پرسپولیس در چند بازی اخیر را مثبت دید و اظهار داشت: درست است که بازی‌ها فراز و نشیب زیادی دارد؛ اما کافی است که امتیاز از دست ندهیم تا به قهرمانی برسیم. کادر فنی پرسپولیس در بازی‌های دوستانه مشکلات و ضعف‌های تیم را پیدا و اصلاح کرده است.

پیشکسوت تیم پرسپولیس تصریح کرد: به نظرم یحیی از آشفتگی و حواشی تیم فاصله گرفت و آنها را به خوبی کنترل کرد و همه شاهدیم انگار از باتلاقی نجات یافتیم و به قهرمانی نزدیک شده‌ایم. ما در زمان برانکو آخر جدول را نیز تجربه کردیم اما حالا به جایی رسیدیم که از ابتدای فصل ادعای قهرمانی داشتیم و در حال رسیدن به آن هستیم.

وی ادامه داد: درست است که اشکالاتی به گل‌محمدی و کادرفنی وارد است اما ما پیشکسوتان به دنبال حاشیه سازی نیستیم و اگر مسئله‌ای به چشم مشکلی ببینیم، آن‌ را به صورت حضوری متذکر می‌شویم. پرسپولیس مثل یک خانواده است و باید حواشی و مشکلات را در خود تیم حل کرد نه آنکه در رسانه‌ها جار زد زیرا این مدل ایراد گرفتن حاشیه ساز است و تیم را ضعیف می‌کنند.

پنجعلی با بدر خصوص وضع موجود استقلال اظهار داشت: به نظرم استقلال سیر نزولی پیدا نکرده اما نقاط ضعف و قوت این تیم واضح شده و به زودی در بازی‌های باقیمانده امتیاز می‌دهد.

وی افزود: نمی‌دانم گل‌گهر با چه مدارکی درخواست تجدید نظر داده است اما کسر امتیاز از استقلال به سود ماست و خوشحالمان می‌کند. ما به دنبال حق هستیم ولی کسر امتیاز از استقلال شهامت می‌خواهد زیرا این موضوع برای اولین بار است که به این‌ شکل اتفاق افتاده و بعد از مدتی پیگیری‌های جدی انجام گرفته است.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در پایان درباره وضعیت آکادمی این باشگاه گفت:‌ ما در ایران آکادمی به معنای واقعی نداریم و حتی در تیم‌های پایه نیز تنها به دنبال برد هستیم زیرا فوتبال ما دست بخش خصوصی نیست و مدیران برای بقای خود و حفظ سمت‌هایشان، تنها به دنبال نتیجه هستند. این مسئله فوتبال ما را نتیجه محور و محتاج بازیکنان خارجی کرده است. این روند ورزش ما را به انزوا نزدیک می‌کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    7 0
    پنجعلی شیش و هشت زدی
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      1 6
      امسال الاستقلال رو قهرمان کردید؛ سال بعد دیگه چی دارید رو کنید؟ با کلی ترفند و سیاه بازی بعد ده سال دارن یه جام کثیف بهتون میدن و خوشحالی شما کیسه ها هم یک هفته اس، بعدش چکار میکنید؟ خیال میکنید شما میتونید پوکر کنید یا تو آسیا به فینال برسید؟ چهار روز دیگه ماجدی رو هم کنار میزارن و دوباره یتیم میشید.
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      0 1
      حالا الان تمام فدراسیون آبی شده؛ برید فینال آسیا؛ قول میدیم مثل شما کیسه های کثیف که زیر آب آل کثیرو بی جهت زدید که نریم بالا؛ ما ازتون دفاع هم میکنیم! واقعا وجود فینالیست شدن رو دارید؟
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      0 0
      اختلاف سطح شعور و فهم دوجور طرفدار تیمها در نظرات 21:05 و یا22:48 و یا 20:57 و یا 22:44 رو مقایسه اش کنین با نظر آقای موسوی 21:44 . اینها نشانه حقارت واقعی یه عده هوچیگر و بی ادب هست تو فضای مجازی، آقای موسوی ممنون که در نهایت ادب و احترام نظر نوشتین.
  • محمد IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    8 1
    پنجلی خودتو خراب کردی خیلی بیشعوری
  • ابراهیم IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    7 1
    لنگ حقیییر
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    1 9
    محمدآقا از حجازی تا مجازی همه کیسه کش های حقیرن و فدراسیون هم کسی رو نشوندن که سرسپرده کیسه هاس. دیگه چه انتظاری دارید.
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      4 0
      دهنت رو آب بکش بی وجود.
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      0 0
      من‌‌بابا‌محمودم موخوام
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    1 6
    آقای پنجعلی اگر میخواستن کسر کنن که از ابتدا امتیاز معیشتی رو نمیدادن بهشون.
  • موسوی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    7 1
    اقای پنجعلی ۵سال با همین شگردها و البته کمک های ویژه قهرمان شدید وصدای بقیه تیم ها هم بجایی نرسید حالا امسال تا الان نتونستید با این شگردها وهیاهو و به نتیجه برسید .واقعا یکبارربا خودتون خلوت کنید ایا این قهرمانی وبردها ارزش داره جوانمردی و ارزشهای ورزش نابود بشه .میخواید هرجور شده یا قهرمان بشید یا زحمات دیگران را لجن مال کنید.باور کنید در نهایت در وجدان خودتون پشیمان میشید البته زمانی که دیگه قدرت جبران هم ندارید
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      0 1
      کیسه ها خودشون رو گول میزنن. آخه پلشت تو آسیا هم وزیر ورزش بود که رسیدیم فینال واقعی آسیا؟ چقدر شما کیسه های الاستقلالی از مرحله شوت هستید! ده ساله فقط شعر گفتید و امسالم پاپا حمید و میرشاد خیلی تابلو رفتن سر اصل مطلب که دادن امتیاز معیشتی بود.
  • علی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    4 0
    شش امتیاز بدید به پدیده
  • آریا IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    0 0
    یعنی صنار وجدان و منطق نه در بازیکنان و طرفداران لنگ پیدا میشه و نه در پیشکسوتان لنگ ، یادشون رفته امتیازات کمک معیشتی سپاهان را بهشون دادن و پنج سال داوران و فدراسیون و وزارت بابامسعود و ... کاری نبود که برای قهرمانیشون نکنند، بهرحال اگر استقلال اینجوری قهرمانی را بدست آورد پس معلوم میشه پیروزی هم همینطور قهرمان شده !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس