اصلاحات اقتصادی همراه با کنترل تورم و معیشت مردم انجام می‌شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در مسئله اصلاح اقتصادی، همواره کنترل تورم و معیشت مردم در دستور کار است.

به گزارش مشرق، سید احسان خاندوزی در یک گفت و گوی تلویزیونی اظهار کرد: در مسئله اصلاح اقتصادی، همواره کنترل تورم و معیشت مردم نزد ما مطرح بوده است.

سخنگوی اقتصادی دولت افزود: اصلاحات اقتصادی به ترتیبی اعمال خواهد شد که کمترین اثر منفی را در اقتصاد کلان و بیشترین حمایت را از معیشت مردم داشته باشد.

وی ادامه داد: در مورد اجرای حکمی که در قانون بودجه ۱۴۰۱ وجود دارد، دولت و مجلس اتفاق نظر مشترک دارند. همزمان نیز سازمان برنامه و بودجه کشور نهاد محوری اجرای طرح است که برنامه زمانبندی برای آن تدوین کرده که طبق آن برنامه، حمایت به صورت موثر صورت می گیرد.

خاندوزی افزود: شیوه‌هایی را اعمال کرده‌ایم که کمترین تاثیر منفی را در ثبات اقتصادی و همچنین حمایت مشخص و ملموس در معیشت مردم داشته باشد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: شاید شیوه های اجرای طرح در هر وزارتخانه متفاوت باشد اما اصل حمایت موثر در دستور کار ستاد اقتصادی دولت است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    79 0
    تا زمانی که هر سال میزان حقوق اضافه شود نرخ دیه نرخ بیمه ها و نرخ کلیه کالاها و خدمات دولتی اضافه شود تازمانی که سود سپرده ها سرکوب شود تا زمانی که ارتباط با سایر کشورها محدود باشد تا زمانی که تولید محصولات کشاورزی و دامی و باغی قربانی مهاجرت بی رویه به شهرها باشد تا زمانی عملکرد مسئولان تحت نظارت قانون نباشد و اراده ای برای حل سایر مشکلاتی از این دست وجود نداشته باشد چگونه میتوان ادعا نمود کسی یا سازمانی و یا نهادی قصد اصلاح وضعیت اقتصادی را دارد؟
  • مسلمان IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 0
    سالی که نکوست ازبهارش پیداست...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس