کد خبر 1370994
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت که اعضای هیئت رئیسه از ادامه فعالیت کامرانی‌فر در سمت دبیرکلی این فدراسیون حمایت می‌کنند.

به گزارش مشرق، احسان اصولی در واکنش به برخی موضوعات مطرح شده در روزهای اخیر در مورد فدراسیون فوتبال گفت: مسئله انتخاب یا تغییر دبیرکل، از اختیارات رئیس یا سرپرست فدراسیون فوتبال است که براساس بند 2 ماده 67 اساسنامه فدراسیون، باید توسط ایشان به هیئت رئیسه پیشنهاد و تصویب شود. تا این لحظه چنین پیشنهادی از میرشاد ماجدی مطرح نشده و طبیعتاً در دستورجلسه هیئت رئیسه هم نبوده است که مورد موافقت یا مخالفت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه فدراسیون در این مقطع بیشتر از هر زمان به آرامش و ثبات نیاز دارد، تصریح کرد: اکثریت اعضای هیئت رئیسه هم به دنبال تثبیت شرایط هستند. بر همین مبنا، کامرانی‌فر کار خودش را دنبال می‌کند و بحث تغییر ایشان موردنظر اعضای هیئت رئیسه نیست. تصمیم آنها باید با رعایت مصالح فدراسیون، قانون و اساسنامه باشد.

بیشتر بخوانید:

ادامه اختلافات در هیات رئیسه فوتبال/ احتمال کم شدن یک عضو دیگر!

«در سال جام جهانی و با شرایط تیم ملی، نباید تغییرات تازه‌ای در پُست‌های حساس ایجاد کنیم.»، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن بیان این جمله اظهار داشت: هر تغییر باید براساس قانون و طبق اساسنامه انجام شود و تأییدیه‌های لازم مورد توجه ما قرار دارد. با این وجود، مسئله تغییر دبیرکل از جانب سرپرست فدراسیون مطرح نشده است که مورد تأیید یا رد اعضای هیئت رئیسه قرار بگیرد و مبنای اعضا، حمایت از کامرانی‌فر و ادامه فعالیت ایشان در جایگاه دبیرکلی است.

اصولی در پایان عنوان کرد: لازم است فعالیت فدراسیون در آرامش، با هماهنگی و انسجام هیئت رئیسه دنبال شود و اگر اختلاف‌نظری وجود دارد، به صورت دوستانه و منطقی در گفت‌وگو و تبادل‌نظر بین اعضا حل شود. بدون تردید مجمع فدراسیون فوتبال هم خواسته‌ای جز این ندارد که شاهد فعالیت هیئت رئیسه‌ای همدل و همراه باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس