کد خبر 1370978
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
رتبه‌بندی معلمان از شعار به عمل تبدیل شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: این دولت عزم جدی درباره رتبه‌بندی معلمان دارد و با همکاری مجلس و شورای نگهبان، رتبه‌بندی را که به شعار تبدیل شده بود، از شعار به عمل تبدیل کرد.

به گزارش مشرق، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی(ره)، شهدا به ویژه شهید مطهری، اظهار کرد: اولین معلم، خداوند تبارک و تعالی بود؛ معلمی یک عطیه الهی است که خداوند به انسان‌ها داده است و پیامبران، معلمینی برای تزکیه، تلاوت و حکمت و هدایت انسان‌ها بودند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش ما جامعه دانش‌بنیان را ایجاد می‌کند و جامعه‌ای که دانش‌بنیان شد تولید بهره‌ورانه و اشتغال فراوان خواهد داشت و اگر جامعه دانش‌بنیان نباشد، بهره‌وری تمام بخش‌های آن پایین‌ خواهد بود و لذا می‌بینیم در بین معلمان شهید طهرانی مقدم فارغ‌التحصیل دانشگاه شهید رجایی با استفاده از حکمرانی دانش‌بنیان افتخاری را می‌آفریند که در دنیا حکمرانی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشانیم.  

نوری اضافه کرد: نظام آموزش و پرورش با ۱۵.۲ میلیون جامعه لازم‌التعلیم ۷ میلیون پیش از دبستان  با ۹۷۰ هزار معلم شاغل ۹۷۰ هزار بازنشسته خدمات ارائه می‌کند نقش بی‌بدیل در تمدن نوین اسلامی دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 1
    تعرفه گذاری پرستاران که ادعا می‌کردید از دی ماه اجرا میشه چی شد .فقط دروغ دروغ دروغ .....مافیای پزشکی پرستاران را با حقوق های چند صد میلیونی له کردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس