کد خبر 1370941
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
از سرگیری پروازهای عربستان به ترکیه

شرکت هواپیمایی عربستان از آغاز پروازهای این کشور از جده، ریاض و مدینه به استانبول از روز شنبه خبر داد.

به گزارش مشرق، شرکت هواپیمایی عربستان اعلام کرد که پروازهای خود به استانبول را پس از ۲ سال مجدداً از سر می گیرد.

این پروازها پس از سال ۲۰۲۰، از فردا شنبه از جده و ریاض به استانبول برقرار می شود. این شرکت همچنین از هفته آینده پرواز خود از مدینه به استانبول را آغاز می کند.

این پروازها از سوی جده و مدینه به صورت روزانه انجام می گیرد و از ریاض نیز هر هفته ۳ پرواز برقرار است.

هواپیماهای این خط به سمت ترکیه از نوع هواپیماهای پهن پیکر ایرباس ۳۳۰ خواهند بود.

روابط ترکیه و عربستان پس از ۴ سال که با قتل جمال خاشقجی در کنسولگری این کشور در استانبول تیره شده بود با سفر اردوغان به عربستان وارد مرحله عادی سازی شده است.

ترکیه برای این عادی سازی، شرط اصلی عربستان یعنی بستن پرونده قتل را اجابت کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    2 7
    بن سلمان ارباب جدید ترک های غیرایرانی. از اول هم گفته بودیم تنها فرزندان ترکهای تاجدار ایران میتوانند نوکر نباشند. زنده باد ایران
    • CA ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
      1 2
      بالاخره یک فرقی هست بین آذری ها و مردم قفقاز با فرهنگ و هویت قوی و تاریخ پیوسته چند هزار ساله ایرانی و عده ای در غرب آناتولی که هر روز تحت قیومیت کسی بودند از صدها سال که جزو ایران بودند تا مدتی تحت یونان و مقدونیه یک روز بیزانس و روم یک روز خلفای بغداد و بعد مغول و امروز هم ادعای عثمانی گری میکنند خطشان انگلیسی هست فرهنگشان ایرانی عربی یونانی و تاریخشان پازلی از قدرتهای آسیایی اروپایی و به دنبال هویت هر روز داستان جدیدی میسازند و دنبال یار میگردند تا لااقل از داشته های اونها استفاده کنند.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    3 6
    شاهان غزنوی نیز مانند سامانیان خود را از شجره‌نامه‌ شخصیت‌های باستانی ایران میدانستند. مدرک: ( جوزجانی می‌نویسد که سبکتگین جزوِ ششمین نسل از فرزندان یزدگرد سوم است.) برخی از غیرت ایراندوستی سبکنگین خجالت بکشند که به مادرشان ایران توهین میکنند
    • یوسف از همدان IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      1 0
      در مورد رهبر ان ایران نظرت چیه؟ هم حضرت امام خمینی (ره)و هم حضرت آقا از نسل پیامبر و سید قریشی هستند. آیا این به معنی حکومت عرب ها بر ایران است؟
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    1 5
    بن سلمان ارباب جدید پانترک ها
  • CA ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    1 2
    بالاخره یک فرقی هست بین آذری ها و مردم قفقاز با فرهنگ و هویت قوی و تاریخ پیوسته چند هزار ساله ایرانی و عده ای در غرب آناتولی که هر روز تحت قیومیت کسی بودند از صدها سال که جزو ایران بودند تا مدتی تحت یونان و مقدونیه یک روز بیزانس و روم یک روز خلفای بغداد و بعد مغول و امروز هم ادعای عثمانی گری میکنند خطشان انگلیسی هست فرهنگشان ایرانی عربی یونانی دستور زبان آسیای میانه با لغات ایرانی و عربی و.. تاریخشان پازلی از قدرتهای آسیایی اروپایی و به دنبال هویت هر روز داستان جدیدی میسازند و دنبال یار میگردند تا لااقل از داشته های اونها استفاده کنند. روزی اسلام گرایی را دستمایه قرار میدهند روزی سکولاریسم و لاییسم رو ولی در عمل هدفشان پس گرفتن تصرفات مغول هست اما متوجه نیستند تجزیه عثمانی آخرین حلقه از تجزیه تصرفات و حکومت رو به افول مغول بود و قدرتش از شرق میومد و تمام شد و رفت. روی گوری گریه میکنند که مرده ای توش نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس