کد خبر 1370210
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
افغانستانی‌های معترض در پاکستان «کفن» پوشیدند

شماری از پناهجویان افغان در پاکستان در ادامه اعتراض‌ها به بی‌توجهی سازمان ملل و بلاتکلیفی آنها، در عید فطر کفن پوشیدند.

به گزارش مشرق، شماری از پناجویان افغانستان در پاکستان که از دو هفته پیش اعتراض‌ها را آغاز کرده‌اند، در عید سعید فطر کفن پوشیدند.

این پناهجویان به بلاتکلیفی و بی توجهی سازمان ملل در قبال پرونده‌های آنها اعتراض دارند و در پایتخت پاکستان به جای لباس عید کفن پوشیدند.

این اعتراض‌ها از دو هفته پیش ادامه دارد و بار دیگر معترضان شعار دادند که «ما را بکشید».

پناهجویان معترض می‌گویند که در هفته نخست اعتراض‌ها نمایندگانی از سازمان ملل و اتحادیه اروپا حضور یافتند اما پس از آن هیچ توجهی به ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های آنها نشده است.

پناجویان افغان می‌ گویند تا زمانی‌که جامعه جهانی صدای آنها را نشنود و به این بلاتکلیفی پایان ندهد به اعتراض ادامه خواهند داد.

پس از سقوط کابل، هزاران شهروند افغانستانی راهی کشورهای همسایه شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    2 1
    غرب پرستا ها همینن جای اینکه برن کشور خودشون بسازن مشغول جاشیه های صد من یه غاز میشن
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      2 1
      متاسفانه اکثریت افغانی ها همینطور هستند عاشق مهاجرت به کشورهای دیگر ... آنهم قاچاقی و غیر قانونی ! حالا کفن پوش شدن انگار که از خودشون کشور و سرزمین ندارند !
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    5 0
    نصف بیشتر مردم افغانستان بصورت غیرقانونی قاچاق آمدن ایران و یا پاکستان به دنبال زندگی بهتر آینده بهتر ! پس چه کسی باید کشورشون افغانستان رو آباد و آزاد و سازندگی ایجاد کند ؟ گروه طالبان و حقانی ؟ پاکستان ؟ یا آدم فضایی ها ؟
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    1 2
    مسولان راست وچپ بیسواد که با سهمیه مدرک گرفته اند وبدون آزمون رفتند سر کار وپست گرفته اند،مردم را نابود وتحریم وبیکار کردند،سوغات مسولان بیکاری وعمدن 8میلیون افغانی را وارد ایران کردند تا کارگری ساده هم گیر ایرانی بدبخت بیکار نیاد تو این توروم ورکود،سوغات افغانی هرویین وتریاک وگل وشیشه وهشیش و نابودی خانوادها ومرگ ومیر جوانان ایرانی است سوغات دیگرش بیکاری ،سوغات دیگرش تجاوز وشرارت وتجاوز به زن ایرانی،نسل ایرانی را از بین وپیر کردند مسولان بدون زاد و ولد وجرد
    • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      1 0
      فقط نگاه سطح شعور و حرف زدن! خودت روت میشه در آینه خودت رو نگاه کنی؟! حالا یک چیزی، این فاطمیون خیلی به شما فشار اورده.! دقیقا همون موقعه که تویه سوریه، پوزه داعش رو میزدن، هم فکران شما هم شروع کردید،به این چرندیات بافی! راستی نژادپرست خبیث،مریم رجویی و مسعود رجویی و ریگی،الاهوازیه،کومله،دمکرات، باقی اشرار از این دست. ایرانی هستن! منافق از کفار بسیار بدتر است. کثیف تر از امسال شما روی زمین وجود ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس