کد خبر 1369990
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
حماس: القسام به هرگونه حماقت رژیم اشغالگر پاسخ خواهد داد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دوشنبه شب گفت که گردان‌های القسام شاخه نظامی این جنبش به هرگونه حماقت رژیم اشغالگر پاسخ خواهد داد.

به گزارش مشرق، «عبداللطیف القانوع» افزود: انجام عملیات سلفیت توسط گردان‌های القسام آغاز مرحله جدید مقاومت در برابر رژیم اشغالگر در کرانه باختری و پیروزی برای مسجد الاقصی است.

او ادامه داد: اینکه گردان‌های القسام مسؤولیت اجرای عملیات سلفیت را برعهده گرفت، تأکیدی جدید بر آمادگی این نیروها برای حفاظت از مسجد الاقصی و خنثی کردن همه تلاش‌ها برای تقسیم زمانی آن است.

سخنگوی جهاد اسلامی اضافه کرد، اگر حماقتی از سوی رژیم اشغالگر علیه مسجد الاقصی یا تجاوزی به مردم ما انجام شود؛ گلوله آتش و سلاح القسام این رژیم را در همه میادین به آتش خواهد کشاند.

همچنین ابومجاهد مسئول دفتر اطلاع رسانی کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز گفت که بیانیه القسام پیامی قوی و متعدد به رژیم اشغالگر است.

وی افزود: بیانیه القسام نتایج خود را خواهد داشت و حرف مقاومت در کرانه باختری همچنان رو به افزایش است.

گردان‌های القسام پیش تر با پذیرش مسؤولیت عملیات جمعه گذشته در سلفیت، اعلام کرد که این عملیات در پاسخ تجاوز صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی انجام گرفت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی جمعه شب اعلام کردند که در نتیجه شلیک آتش از سوی دو مهاجم مسلح فلسطینی در نزدیکی شهرک "ارئیل" در شهر سلفیت واقع در شمال کرانه باختری، نگهبان این شهرک نشین کشته شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حادثه در شهرک ارئیل تمام نشده است و پیگیری عاملان تیراندازی ادامه دارد.

براساس گزارش‌های رسیده، شهرک ارئیل تحت تدابیر شدید امنیتی است و نگهبان اسرائیلی از فاصله صفر کشته شده است.

انتخاب این شهرک در کرانه باختری برای انجام عملیات، به چالش کشیدن نیروهای اشغالگر صهیونیستی است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس