کد خبر 1369971
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۲
15 خبرنگار فلسطینی در اسارت رژیم صهیونیستی هستند

یک نهاد مدافع حقوق اسرای فلسطینی اعلام کرد که ۱۵ خبرنگار فلسطینی در شرایط سخت در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اسارت به سر می‌برند.

به گزارش مشرق، گروه غیردولتی موسوم به «باشگاه اسیر فلسطینی» به مناسبت روز جهانی آزادی مطبوعات بیانیه‌ای در خصوص ادامه بازداشت خبرنگاران فلسطینی توسط رژیم موقت صهیونیستی صادر کرد.

این گروه در این بیانیه اعلام کرد: مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل با سیاست‌های سرکوبگرانه و نظام‌مند خود به تعقیب و آزار و اذیت روزنامه‌نگاران و خبرنگاران فلسطینی ادامه می‌دهند که بارزترین آن بازداشت آنها است.

در این بیانیه آمده است: از ابتدای سال جاری میلادی، رژیم اشغالگر به بازداشت روزنامه‌نگاران و فعالان ادامه داده و حملات زیادی را علیه آنها انجام داده‌ است که جراحت‌هایی را در صفوف آنها به دنبال داشته است به‌ویژه با تشدید درگیری‌های کنونی در قدس و کرانه باختری که در ماه آوریل گذشته رخ داد.

باشگاه اسیر فلسطینی گفت: مقامات رژیم اشغالگر همچنان به بازداشت ۱۵ خبرنگار از جمله  «بشره الطویل» خبرنگار زن فلسطینی  که در بازداشت اداری به سر می برد، در زندان‌های خود ادامه می‌دهند و شرایط سخت بازداشت را مانند همه اسرای زن و مرد در زندان‌های رژیم اشغالگر برای آنها اعمال می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس