کشورهای اسلامی با اتحاد و انسجام بیشتر مقابل توطئه‌های نظام سلطه متحد شوند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: کشورهای اسلامی با تشریک مساعی، اتحاد و انسجام بیشتر در مقابل توطئه‌های نظام سلطه، متحد و هم‌پیمان شوند.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در پیامی خطاب به وزیران دفاع کشورهای اسلامی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، تحکیم روابط، افزایش تعامل و دوستی بین نیروهای مسلح کشورهای جهان اسلام را مورد تأکید قرار داد.

در این پیام آمده است: فرا رسیدن عید سعید فطر، فرصت تجلی همبستگی و تحکیم پیوندهای اجتماعی و انسانی میان مسلمانان و یکپارچگی هر چه بیشتر در رسیدن به صلح و دوستی عمیق را به جنابعالی و کارکنان نیروهای مسلح و مردم مسلمان آن کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

این پیام می افزاید: امروز برخی از کشورهای مسلمان منطقه به علت زیاده خواهی ها و امیال شوم و سود جویانه امپریالیسم جهانی درگیر پدیده اسلام هراسی، تروریسم و دخالت های بیگانگان هستند که نیاز است کشورهای اسلامی با تشریک مساعی، اتحاد و انسجام بیشتر در مقابل توطئه های نظام سلطه، متحد و هم پیمان شوند.

امیر آشتیانی افزود: امید است برکت این عید سعید بزرگ و فرخنده، منجر همبستگی ملت ها و ارتقاء سطح همکاری های دفاعی و اقتدار و بالندگی امت های مسلمان شود.

وی تاکید کرد: از خداوند بزرگ برای مردم آن کشور عافیت و پیشرفت روز افزون و برای تمامی مسلمانان جهان، عزت و سربلندی مسالت دارم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ب IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    0 1
    حتما با حرف شما خواهند شد ، کشورهای اسلامی کیلومترها با هم فاصله سلیقه و عقیدهادرن.
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    چشم با سخن شما حتما متحد می شن و حجت براشون تمام شد . جناب وزیر دست از این حرف هایی که بهت می خندن بردار .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس