کد خبر 1369375
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
پایان ممنوعیت واردات خودرو از اردیبهشت ماه

معاون امور مجلس رییس‌جمهور گفت: منع واردات خودرو تا پایان اردیبهشت‌ماه است، اما پس از آن می‌توان در این خصوص تصمیم گرفت و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، «سید محمد حسینی» در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع واردات خودرو از وزیر صنعت، معدن و تجارت سوال شده است، همچنین در دولت نیز بارها و بارها مطرح شده که روند فعلی این صنعت مطلوب نیست.

وی با اشاره به گلایه‌های جدی رهبر معظم انقلاب در خصوص کیفیت خودروهای تولید داخل، بیان‌داشت: در این زمینه دولت به‌جد در حال فعالیت است و به‌طور قطع نظر نمایندگان مجلس نیز برایمان محترم است که چطور می‌توان از این وضعیت عبور کرد.

حسینی گفت: مباحثی همچون واگذاری خودروسازان به بخش خصوصی و از آن طرف، نظارت دولت بر آن، همچنین موضوع واردات خودرو جزو مواردی است که مطرح است.

وی ادامه‌داد: باید تغییر و تحولی در این حوزه انجام شود و دولت و وزارت صمت نیز اقدامات جدی در برنامه‌هایشان طراحی کرده‌اند.

معاون امور مجلس رییس‌جمهور تصریح‌کرد: با توجه به اینکه دولت کارهای بزرگ را در برنامه‌های خود دارد، مساله خودرو و سایر مشکلات باید به سرعت رفع شود تا دیگر مساله دولت و وزارت صمت نباشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    6 0
    اون دنیا ان شا الله واردات ازاد میشه. ما ایرانیها فقط اون دنیا از شر این مسئولین راحت میشیم این دنیا که نذاشتن زندگی کنیم. ماشین با کیفیت اندازه ی پول سمند و دنا و ... برای واردات هست اونوقت ما باید با همون پول ماشینی بخریم که تو کیفیت یک دهم اونا هم نیست
  • هموطن IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    3 0
    سلام علیکم ، دولت محترم جمهوری اسلامی ایران از پس ، مافیای خودرو ایران برنمیاد . خواهش می کنم قول الکی به مردم ندهید .
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 0
    راقدرت مافیای خودرو ساز(مثلا خودرو ساز) از دولت بیشتر است البته از همه دولتهای قبل و قبل تر و بعد و بعد تر!!!
  • IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 0
    سالهاست كه هرمسؤلی ميخواست مشكلات خودروسازی راحل كندبه روشهای مختلف درآخرخودش هم دچارميشدلذا واردات حساب شده درجهت رفع انحصارات مخرب موجود ضروری است.
  • پسر IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 0
    واردات خودرو بدون اخذ گمرک آزاد بشه اونوقت میشه گفت که خودروسازهای ایران پیشرفت میکنن نه خودرو وارداتی 20 ، 30 میلیونی بیاد بشه 1میلیارد بدرد نمیخوره همون آش و همون کاسه
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 3
    ازاول انقلاب تاكنون اقصاد كشور توسط تشكلات سازماندهى شده توسط بازار كه تنها هنرش واردات كالا است اداره ميشود ودولت هم قادر نيست با حاكميت اين كروه قدرتمند توليد را جايگزين واردات كند فكر كرده ايد كه اگر همين خودرو سازى محروم ودربند را نداشتيم شايد با اين تحريم ها حالا بندگى كدخدارا پذيرفته بودبم هدف سرنگرفتن توليد ورونق ان دراين كشور است مردم معنى واقعى اعمالتانرا ميفهمند وميبينند به كجا ميرويد
  • علی IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    0 0
    واردات خودرو بدون گمرک ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس