کد خبر 1369341
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
خبرخوش "پورابراهیمی" برای جاماندگان سهام‌ عدالت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم بودن حقوق کارگران گفت: با شرایط تورمی امروز، افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران نیازی از آن‌ها را برطرف نمی‌کند.

به گزارش مشرق، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم بودن حقوق کارگران گفت: با شرایط تورمی امروز، افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران نیازی از آن‌ها را برطرف نمی‌کند. اگر افزایش حقوق‌ها منطقی نباشد اولین هزینه سنگین آن را در جامعه کارگری شاهد خواهیم بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: پیش بینی ما این است که واحدهای کوچک و متوسط حداقل ۲۵ درصد تعدیل نیرو خواهند داشت؛ این امر به افزایش بیکاری دامن خواهد زد.

پور ابراهیمی گفت: تورمی که طی ۲-۳ هفته اخیر شاهد آن هستیم به دلیل عدم تصمیم صحیح و غیرکارشناسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تعیین نرخ پایه دستمزد است.

نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین ظرفیت برای افزایش قدرت خرید، جلوگیری از افزایش تورم است. پیش بینی ما این است که آقای رئیس جمهور نسبت به این موضوع تصمیم گیری مجددی را در دستور کار قرار بدهند.

وی گفت: احتمال دارد تعدیلاتی در طول هفته آینده مثل بازنگری در نرخ افزایش حقوق اعمال شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • كارگر IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    4 0
    اين منظورش اينه كه حالا چون تاثيري نداره پس احتمالا كاهش پيدا خواهد كرد! منظورش از تعديل كاهش هست نه افزايش.
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    3 0
    یه روزمجلس می آدیه هنری ازخودش نشون بده شفافیت روتصویب بکنه نمایندگان بی حساب وکتاب حرف می زنن وتشویش ایجادمی کنن...
  • صمصام IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    2 0
    تورم مثل درختی است که شما فقط دارید شاخه هاش رو می برید ....کاملا بی نتیجه هی داره شاخ و برگهاش زیاد میشه ...هی شما می برید ! باید ریشه تورم رو بزنید ...تمام
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    2 0
    من که فیلمش رادیدم گفت که انتطار کم کردن دارد ولی جناب نماینده افزایش حقوق کارگر تورم آنچنانی ایجاد نمی کند و آدرس غلط هم نده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس