جزئیات تازه از طرح سرشماری اتباع افغانستانی فاقد مدرک اقامتی در ایران

درحالیکه وزارت کشور پیش‌تر از طرح سرشماری اتباع افغانستانی فاقد مدرک اقامتی در ایران خبر داده بود، کانون انجمن‌های صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی جزئیات تازه‌ای درباره این طرح منتشر کرد.

به گزارش مشرق، کانون انجمن‌های صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی اعلام کرد که اتباع افغانستانی فاقد مدرک اقامت معتبر که در طرح های سرشماری سال ۹۵ تا ۹۸ شرکت نکرده‌اند، با مراجعه به نشانی اینترنتی kanoonnobat.ir  می‌توانند جهت شرکت در طرح سرشماری جدید و اخذ معرفی‌نامه واکسیناسیون نوبت دریافت نمایند.

بیانیه تاکید می‌کند که اخذ نوبت از هر رایانه متصل به اینترنت و گوشی تلفن همراه دارای اینترنت به سادگی امکان‌پذیر است و پس از نوبت دهی باید برگه نوبت چاپ و در روز نوبت به دفتر کفالت ارائه گردد.

بیانیه می‌افزاید که در روز نوبت مراجعه به دفتر ارائه هر نوع مدرک، مجوز، گواهی و امثال صادر شده دولتی و یا خصوصی در افغانستان ضروری است، بنابراین توصیه می‌شود در روز مراجعه به دفتر، در صورت داشتن اسناد مذکور، آن‌ها را  به همراه  داشته باشید.

در ادامه بیانیه همچنین تاکید شده است که اتباع افغانستانی باید قبل از مراجعه به دفاتر کفالت ابتدا نوبت را اخذ کرده و دقت کنند تا فقط در تاریخ و ساعت تعیین شده در برگه در دفتر تعیین شده حضور یابید.

در قسمت اخذ نوبت سرشماری تکمیلی معرفینامه واکسیناسیون، گزینه تعداد اعضای خانواده، باید تعداد همه اعضای خانواده (آن‌هایی که انگشت نگاری و ثبت‌نام شده‌اند و آن‌هایی که ثبت نام نشده‌اند) درج گردد و در روز نوبت، سرپرست به همراه فرزندان زیر ۱۲ سال به همراه مدارک هویتی (تذکره، پاسپورت، نکاح خط و …) به دفتر کفالت مراجعه نمایند.

گفتنی است که سایر اعضای خانواده  که برای آن‌ها معرفینامه واکسیناسیون صادر شده است، نیاز به حضور در دفتر کفالت ندارند.

همچنین خانواده‌هایی که برای سرشماری جدید و اخذ معرفی‌نامه واکسیناسیون نوبت گرفته‌اند باید در روز نوبت، سرپرست با همه اعضای خانواده به همراه مدارک هویتی (تذکره، پاسپورت، نکاح خط، اجاره نامه منزل و …) به دفتر کفالت مربوطه مراجعه نمایند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    1 0
    چه عجلیه!!!! میزاشتید ۲۰ سال بعد که جمعیتشون ۱۰۰ میلیون شد اونموقع سرشماری میکردید تازه!!
  • سراج الدین محمودی US ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    2 0
    برگه بازشماری
  • کافی نت میثم IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    0 1
    الان یک هفته هستش که استان تهران دیگه ظرفیت ثبت نامی نداره، تکلیف چیه؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا هیچ خبر و اطلاعیه ای نمیدن!!!!!!!!!!!!!!
  • مرتضی AF ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    0 1
    من ساکن تهرانم ولی اینجا ظرفیت ثبت نام نداره تکلیف ما چیه لطفاً جواب بدید
  • مرتضی AF ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    0 1
    من ساکن تهرانم ولی اینجا ظرفیت ثبت نام نداره تکلیف ما چیه لطفا جواب بدید
  • فرید IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    0 0
    من باید کجا تمدیدی کنم برگه خودم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس