امروز یکی از پرجمعیت‌ترین راهپیمایی‌های روز قدس را تجربه کردیم - کراپ‌شده

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: امروز یکی از پرجمعیت‌ترین راهپیمایی‌های روز قدس را تجربه کردیم.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: قطعا مردم امسال بعد از چند سال یک انرژی متراکمی داشتند تا در مراسم روز قدس حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: به اعتقاد من ما در راهپیمایی امسال شاهد یک شروع طوفانی بودیم. به نظرم امروز یکی از پرجمعیت ترین راهپیمایی های روز قدس را تجربه کردیم.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان اینکه طبیعی است حرکت های آگاهانه باعث حضور مردم در صحنه شده و هم باعث می شود که دشمن هم احساس نکند کسی در مقابلش نیست، تصریح کرد: یکی از مظاهر حمایت از فلسطین حضور مردم در راهپیمایی است و با حضور این جمعیت قطعا وعده رهبر انقلاب محقق می شود.

سردار رادان درباره انتفاضه جدید فلسطین و تاثیرات آن بر شکست صهیونیست‌ها تاکید کرد: اسرائیلی ها همواره این مقاومت را در غزه مشاهده می کردند. اما اینکه جبهه مقاومت از غزه به فراتر گسترش پیدا کرده حرکتی است که در آینده پیامدهای مهمی را به دنبال خواهد داشت و جبهه استکبار سنگرهای بیشتری را مقابل خود خواهد دید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    1 0
    اقلیت حق ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس