هادی العامری: مقاومت عراق برای آزادی فلسطین کاملا آماده است

رئیس ائتلاف الفتح عراق گفت که مقاومت عراق آزادی فلسطین را یک هدف والا و مقدس برای خود می‌داند.

به گزارش مشرق، «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق در سخنانی در کنفرانس مجازی «منبر القدس» به مناسبت روز جهانی قدس، این روز را روز تجدید بیعت با قدس و مردم فلسطین توصیف کرد.

هادی العامری افزود: اشغال مسجدالاقصی، جنایتی است که باید هرچه زودتر پایان یابد و این مسأله زخم عمیقی را در امت اسلامی ایجاد کرده است. ما امروز در راستای تکریم روز جهانی قدس در کنار مسلمانان و آزادگان جهان ایستاده‌ایم.

وی دعوت امام خمینی (ره) برای پاسداشت روز قدس را یک طرح و پروژه‌ای برای آزادی قدس و بسیج تمامی توان امت اسلام دانست و گفت که کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط خود با صهیونیست‌ها از یکدیگر سبقت می‌گیرند، اما روز قدس به عنوان نماد امید و مقاومت برای خیزش امت باقی مانده است.

هادی العامری تأکید کرد: «بشارت آزادی فلسطین از عراق آغاز خواهد شد و این وعده الهی است که به آن اعتقاد داریم و رژیم صهیونیستی نیز از آن آگاه است. به نقش تاریخی و مقدس خود افتخار می‌کنیم و از این رو گروههای عراقی برای انجام وظیفه خود در نبرد آزادی فلسطین، در میدان حاضر هستند.»

رئیس ائتلاف فتح همچنین گفت که مقاومت در عراق از لحاظ کیفی و کمی توسعه یافته و آزادی قدس را هدف مقدس خود می‌داند و در این جا ارتباط عمیقی بین آزادی عراق و آزادی قدس و کل فلسطین وجود دارد.

العامری در ادامه گفت که تلاش مقاومت برای آزادی کامل و رهایی از هیمنه نفوذ آمریکا ادامه دارد و اشغالگری روش‌های پیچیده‌ای به خود گرفته و دارای ابعاد سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی شده است و وظیفه همه ماست که مقابل آن بایستیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس