کد خبر 1367420
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
رئیسی نمایه

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر حسن، هاشم و حشمت‌الله رضوان‌مدنی را به مردم دلاور استان کرمانشاه و خانواده گرامی آن مرحومه تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر حسن، هاشم و حشمت‌الله رضوان‌مدنی را به مردم دلاور استان کرمانشاه و خانواده گرامی آن مرحومه تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش مسألت کرد.

سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت مادر شهیدان رضوان‌مدنی آورده است: این اسوه صبر و مقاومت که با تأسی از زینب کبری(س) و دلدادگی به شهدای عاشورا، در دامان پاک خود سروهای سرفراز و آزاده پرورش داد و با افتخار روانه میدان جهاد و شهادت کرد، نمونه زنان شیردل این مرز و بوم بوده و نام نیک او و فرزندان دلیرش همواره در یادها باقی خواهد ماند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن زاده IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    0 0
    يكى دو بار با احترا م تذكر دادم ننويسيد رئيسى درگذشت مادر شهيدان رضوان مدنى / جمله بندى را عوض كنيد. مثلا بنويسيد پيام تسليت رئيسى بمناسبت در گذشت مادر شهيدان رضوان مدنى / يا جمله مناسب ديگرى كه كلمه در گذشت از اسم تسليت گوينده فاصله داشته باشد طوريكه شوك لحظه اى وارد نشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس