نخست وزیر پاکستان در اولین سفر خارجی عازم عربستان می‌شود

نخست وزیر جدید پاکستان در نخستین سفر خارجی خود پس از انتصاب به این پست به همراه شماری از اعضای خانواده‌اش عازم عربستان می‌شود.

به گزارش مشرق، «شهباز شریف» نخست وزیر جدید پاکستان در نخستین سفر خارجی خود پس از انتصاب به این مقام به همراه هیئتی بلندپایه که شامل ۱۶ نفر از اعضای خانواده‌اش نیز می‌شود به عربستان سعودی سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

رژیم صهیونیستی و جعل سه‌گانه

اعضای حزب تحریک انصاف پاکستان از نخست وزیر این کشور به دلیل همراهی هیئت همراه بزرگ و حضور اعضای خانواده‌اش در این هیئت انتقاد کردند.

با این حال، «مریم اورنگزیب» وزیر اطلاعات و نشریات پاکستان اما مدعی شد که شهباز شریف با پرواز تجاری عازم عربستان می‌شود و همه اعضای هیئت همراه وی هزینه‌های خود را پرداخت می‌کنند.

به گزارش «داون نیوز»، فهرست منتشر شده از هیئت اعزامی نشان می‌دهد که ۴۰ نفر شهباز شریف را در این سفر همراهی خواهند کرد که ۱۶ نفر آن اعضای خانواده او هستند که برخی از آن‌ها از انگلیس و دبی به شهباز شریف خواهند پیوست.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری پاکستان، شهباز شریف روز پنجشنبه همین هفته در سفری ۳ روزه عازم عربستان سعودی می‌شود، سفری که "نقطه عطفی" برای روابط طولانی مدت دوجانبه بین پاکستان و عربستان خواهد بود و همکاری استراتژیک موجود بین دو کشور را "بیش از پیش تقویت می‌کند".

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس