کد خبر 1367182
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
اهدای چک 300 میلیون تومانی به رحمتی و شاگردانش +عکس

مسئولان استان مرکزی چک ۳۰۰ میلیون تومانی پاداش صعود به فینال جام حذفی را رحمتی و شاگردانش اهدا کردند.

به گزارش مشرق، بهرام نظری معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی، محمدابراهیم کریمی شهردار کلانشهر اراک، سید وحید میرنظامی رئیس و جمعی دیگر از اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری اراک در آخرین تمرین تیم فوتبال آلومینیوم قبل از سفر به تهران حضور پیدا کردند.

اهدای چک ۳۰۰ میلیون تومانی به رحمتی و شاگردانش +عکس

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اراک در جریان بازدید از تمرین امروز شاگردان سید مهدی رحمتی، ضمن عرض تبریک و خسته نباشید به مربیان و بازیکنان، چک ۳۰۰میلیون تومانی پاداش صعود به فینال جام حذفی را به حمید محرابی، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک اهدا کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    0 0
    چه میکنه وزارت صمت با پول بیت المال
  • IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    0 0
    این پولها اصلا عامل افزایش نقدینگی نیست فقط اون حقوق رف گدائی کارگران و کارکنان دولت و بازنشستگان عامل افزایش نقدینگی است راستی از تقسیم کامیونی پول در فدراسیون هم که دیگه .. خود بخوانید حدیث مفصل از این ..- عربها با تبانی با غرب غارتگرد با پول پاشی و ایجا عاملهای نابهنجار ضد اقتصادی و ایجاد توقع بی جا در کشورهایی که مثل کشورما جمعیتش برزخی است نه روستائی است نه شهری لذا قصد تخریب اقتصادی کشورها در حال توسعه را در سر دارند و الا خودشان می دانند این پول پاشی ها بدترین اعمال است اما چون به اقتصاد کشورهای درحال توسعه سم است سعی در تقویت این ترفند دارند .
  • IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    0 0
    بیت مال ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس