کد خبر 1365154
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کاملا مطمئن بودم پرسپولیس را می بریم

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: من مطمئن بودم که در نیمه دوم به پرسپولیس گل می زنیم و بازی را می بریم. شما دیدید که بچه ها در نیمه دوم چه فوتبالی بازی کردند و در نهایت حق خود را گرفتند.

به گزارش مشرق، یکی از دو فینالیست جام حذفی آلومینیوم اراک است که توسط سید مهدی رحمتی هدایت می شود. مربی جوانی که در همین مدت کوتاه توانایی خود را در اراک نشان داده است.

*از بازی با پرسپولیس شروع کنیم

_در این بازی تیم ما نمایش بسیار خوبی داشت و دیدید که حریف هم به این مساله اشاره کرد که مستحق پیروزی بودیم. خدا را شکر بچه در این دیدار توانایی و شخصیت بالای خود را نشان دادند و برد بسیار خوبی کسب کردند.

*شما به صحنه پنالتی روی تمیروف خیلی اعتراض داشتید؟

_بله. به افشین پیروانی هم گفتم داور چی رو پنالتی گرفت و با این وضعیت اصلا چرا ما باید با شما بازی کنیم؟ باور کنید هنوز هم نمی دانم داور چرا پنالتی گرفت.

*بین دو نیمه به بازیکنانتان چه گفتید؟

_گفتم دوستتان دارم!من مطمئن بودم که در نیمه دوم به پرسپولیس گل می زنیم و بازی را می بریم. شما دیدید که بچه ها در نیمه دوم چه فوتبالی بازی کردند و در نهایت حق خود را گرفتند.

*تیمتان هم که به فینال جام حذفی رسید؟

-بله،اینجا باید از تک تک مدیران،بازیکنان،همکارانم و تماشاگران خوب آلومینیوم تشکر کنم . یک تشکر ویژه هم از کارگران کارخانه آلومینیوم دارم و این بردها را به آنها تقدیم می کنم.

*فینال جام حذفی را می برید؟

_ما مسلما با تمام وجود بازی می کنیم و به شدت امیدواریم که این بازی حساس را هم ببریم و جام بگیریم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس