شمارش معکوس برای زوال رژیم صهیونیستی شروع شده است

نماینده پارلمان لبنان در سخنانی در کنگره فلسطین در صنعا گفت: برگزاری این کنگره در این لحظه و این مکان، نشانه جدیت در اهتمام به آرمان فلسطین است.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، محمد رعد نماینده پارلمان لبنان در سخنانی در کنگره فلسطین در صنعا گفت: برگزاری این کنگره در این لحظه و این مکان، نشانه جدیت در اهتمام به آرمان فلسطین است.

وی افزود: اگر فلسطین قوی باشد امت اسلامی قوی است و با اشغال آن امت در معرض تهدید قرار دارد. همه اعراب و مسلمانان به شدت حامی فلسطین هستند.

رعد گفت: مساله فلسطین به حمایت جدی و عزم قوی نیاز دارد و این برگرفته از حقانیت فلسطین از بحر تا نهر است. ملت فلسطین مصمم به آزادسازی همه اراضی خود با وجود همه توطئه ها هستند.

وی تاکید کرد: شمارش معکوس برای رژیم صهیونیستی شروع شده است و امروز با سرعت در جبهه داخلی و مقابله با انتفاضه های فلسطینی در مسیر سراشیب قرار دارد. تجربه ما در مقابله با رژیم صهیونیستی تاکیدی بر این است که قدرت دشمن از توهم درباره ضعف ما ناشی می شود و هنگامی که دشمن از قدرت و عزم ما مطلع شود، رو به قهقرا خواهد رفت.

رعد گفت: وحدت امت اسلامی در گروه وحدت دیدگاه در قبال فلسطین است.

وی ضمن انتقاد از تحرکات سازشکارانه بر حمایت از همه جنبش های مقاومت حامی فلسطین برای بازپس گیری حقوق مشروع ملت فلسطین تاکید کرد.

محمد رعد تاکید کرد: باید به دعوت مشارکت ملت فلسطین در احیای روز قدس، روز نهضت امت و احیای مساله قدس، لبیک بگوییم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    1 0
    شمارش معکوس شروع شده 9 - 8 - 7 ...
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0 0
    انشالله خیلی زودتر نابود بشه ولی ۵ ساله این حرفو میشنویم. پس کی...
  • علی اصغر ایرانپرست IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    3 0
    من پیشبینی میکنم در آینده اسرائیل مانند افریفای جنو بی فلسطینیها و اسرائیلی ها اختلاف را کنار گذاشته ویک کشور مشترک تشکیل میدهند
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    1 0
    مسولان راست وچپ عمدن 6000000میلیون افغانی را تو این تحریم وتوروم وبیکاری و کورنا وارد ایران کردند تا 6000000میلیون ایرانی بیکار بشند، ثروتمندترین کشور دنیا از لحاظ معادن وانرژی وموقعیت جغرافیایی وسرمایه انسانی نخبه اما بدبخترین وفقیرترین وبیکارترین وافسرده ترین ومجردترین کشور دنیا هستیم ،16000000میلیون مجرد تو ایران هست که سن ازدواجشان گذشته وجمعیت ایران پیر شده وزاد وولدی تو ایران نیست وبجاش افغانی زاد و ولدش زیاد شده، سوغات افغانستان برای ایران عتیاد وبیکاری ونا امنی است، خداوند مسولان راست وچپ را نابود کند ودر جهان ابرویشان برود که به فکر مردم نیستند و همه مردم را از بین بردند ، ایران رکوردار فقر وبیکاری وطلاق وتبعیض وسهمیه بندی علمی و فرهنگی وفساد ناموسی وتوروم ومهاجر واختلاص مسولان بیسواد ومجردترین وگرانی و افسردگی در دنیا است ،دین ودنیا را از مردم گرفتند دیگه خوشم از مذهب وریا نمیاد، به امید نابودی مسولان بی وجدان وبی مذهب انشالله نابود می‌شید همه چیز را ازمون گرفتید،خودمان از گرسنگی می‌میریم به فکر کشورهای دیگه هستند،چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    0 0
    اسرائیل قلعه جنگی و پایگاه نظامی استعمار در منطقه ماست ، اسرائیل هرگز کشور نبوده و هرگز نخواهد شد ، غده سرطانی منطقه تا زمانی که جراحی و درمان نشود منطقه ما و حتی جهان روی خوش و آرامش نخواهد دید
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    0 0
    امریکا وانگلیس همانگونه که صدام و رژیم بعث را نابود کرد ، همین امریکا وانگلیس اسرائیل را محو ونابود خواهند کرد .قطعا اصلا تعجب نکنید.امریکا با محمد رضا پهلوی هم همینکار را کرد. امریکا غیر قابل پیش بینی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس