کد خبر 1366597
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
اوج گیری مقاومت فلسطینیان و شکنندگی امنیت رژیم صهیونیستی

یک گزارش نشان می دهد رژیم صهیونیستی این روزها با تهدیدهای بیشتری مواجه است، اما آمادگی کمتری برای آنها دارد.

به گزارش مشرق، پایگاه میدل‌ایست‌مانیتور در مطلبی نوشت در حالی که رژیم اشغالگر قدس نگران تشدید تنش‌های امنیتی است اما کارشناسان امنیتی و نظامی این رژیم می‌گویند که مشکلی بزرگ وجود دارد و این رژیم با ضعف‌های واضح، فاقد عمق راهبردی است.

این موضوع رژیم صهیونیستی را در برابر اقدامات نظامی، آسیب‌پذیر می‌کند؛ چنین اقداماتی ممکن است شامل پرتاب موشک و استقرار بر روی تپه‌های نزدیک مرزها از طرف حماس در غزه، حزب الله لبنان و شاید نیروهای انصارالله در یمن باشد.

در عین حال، رژیم صهیونیستی این مشکل بزرگ را دارد که هم در معرض خطرات راهبردی و هم خطرات تاکتیکی است و بنابراین تنها رژیمی است که پشتوانه راهبردی ندارد.

این امر در عمل در مرز مشترک اراضی اشغالی با نوار غزه، که فاقد هرگونه پایگاه هوایی است، اما تهدید بزرگی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده، به اثبات رسانده است.

صهیونیست ها نگران خطرات و کاستی‌هایی هستند که این رژیم با وجود دستاوردهای مورد ادعایش در جنگ ۱۹۶۷ به آنها دچار است.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در برخی از رویارویی‌های نظامی به حالت لکنت می‌افتد و باعث ناامیدی بسیاری از صهیونیست ها شده است.

با افزایش عملیات مقاومتی و تظاهرات مستمر در مسجد الاقصی، نیروهای اشغالگر ناتوانیشان را در مقابله با تهدیدات امنیتی مختلف، به ویژه در جبهه داخلی فلسطین، به وضوح ابراز می‌کنند.

نگارنده در پایان می نویسد با این حال، مشکلات واقعی‌ در اراضی اشغالی وجود دارد که امنیت رژیم صهیونیستی را تهدید کرده و آمادگی برای رویارویی ناگزیر در آینده را نادیده می‌گیرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس