کد خبر 1366491
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
دستگیری سارق کیوسک‌های جنوب تهران + فیلم

سارق جوانی که به کیوسک‌های جنوب تهران دستبرد می‌زد، در محله نازی‌آباد دستگیر شد.

به گزارش مشرق، یکم اردیبهشت ماه، با وقوع سرقت اموال کیوسک‌های جنوب تهران رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از مأموران کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد قرار گرفت.

مأموران پلیس در گام نخست به سراغ دوربین‌های مداربسته رفتند و فیلم صحنه‌های سرقت را مشاهده کردند که پس از شناسایی سارق هویت وی را در اختیار واحدهای گشت قرار دادند.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه تیمی از مأموران حین گشت‌زنی، سارق حرفه‌ای را در محله نازی‌آباد مشاهده و در یک تعقیب و گریز طولانی وی را دستگیر کردند.

دانلود

سارق سابقه‌دار در بازجویی‌های اولیه ابتدا منکر جرم خود بود که پس از مشاهده فیلم‌های صحنه سرقت چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به سرقت اموال از کیوسک‌های جنوب تهران اعتراف کرد. 

متهم پس از اعترافاتش برای سیرمراحل قانونی روانه دادسرا شد. 

دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه‌ای در خیابان مطهری 

در پرونده بعدی، مأموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین حین گشت‌زنی به یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین مشکوک شدند و دستور توقف وسیله‌نقلیه را صادر کردند. 

متهمان پس از مشاهده مأموران کلانتری بلافاصله متواری شدند که تیم پلیسی در یک تعقیب و گریز طولانی با ایجاد طرح مهار سرنشینان موتورسیکلت را دستگیر کردند.

مأموران پلیس در بازرسی بدنی از متهمان دو چاقو کشف کردند و در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند متهمان سارقان حرفه‌ای هستند که در خیابان مطهری موبایل‌قاپی می‌کردند. این در حالی است که مال‌باختگان با مراجه به اداره پلیس دو سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند. 

پرونده متهمان برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت  

اردیبهشت ماه سال جاری، با وقوع سرقت‌های موتورسیکلت در خیابان فلسطین، رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از مأموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین قرار گرفت.

در گام نخست، مأموران پلیس که متوجه شدند صحنه‌های سرقت مجهز به دوربین مدابسته است به بازبینی فیلم‌ها پرداختند و در ادامه مخفیگاه سارق را شناسایی کردند. 

تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی مقام قضائی وارد مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس به جرم سرقت موتوسیکلت در خیابان فلسطین اعتراف کرد و پرونده برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عمر فاروق وهابی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    3 0
    اعدامش کنید تا مغز سرش روی دار خوراک مرغان آسمان شود
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      2 1
      اسم قحطی ست،نیم بیت اسم گذاشتید-عمر،فاروق،ووهابی -آنچه راخوبان دارند تویک جا داری!
    • عمر فاروق وهابی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      2 1
      خب اسمم را پدرم گزاشته و وهابی فامیلم است تقصیر من چیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس