کد خبر 1366023
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
قاسمپور: خورشیدی را نمی‌شناسم، اما استیلی نباید ماهی 100 میلیون بگیرد؟

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: ۵۰ سال در فوتبال هستم و خورشیدی را نمی‌شناسم، اما فردی با اسم و رسم حمید استیلی نباید ماهی ۱۰۰ میلیون دستمزد بگیرد؟

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسمپور درمورد زمان تشکیل جلسه جدید کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای بررسی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی جوانان اظهار داشت: با توجه به اینکه خودم در سفر هستم قرار شد روز ۱۰ اردیبشت جلسه جدیدی را برگزار کرده و برنامه گزینه‌ها را بررسی کنیم. اکنون گزینه‌های ما از شش نفر به سه مربی رسیده که پس از بررسی برنامه‌ آنها، سرمربی جدید تیم جوانان با نظر اعضای کمیته فنی انتخاب می شود.

وی درمورد اینکه آیا در جلسه آتی کمیته فنی درمورد برنامه بازی های دوستانه و آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان هم بحث و تبادل نظر خواهد شد، توضیح داد: فعلا بحث روی تیم جوانان است اما باید دید دستور کار جلسه آتی چیست؟

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره احتمال حضور حسین عبدی در جلسه آتی کمیته فنی با توجه به قطعی شدن انتخاب او به عنوان سرمربی جدید تیم ملی نوجوانان پاسخ داد: عبدی انتخاب قطعی ما برای تیم نوجوانان است و می خواهیم بار دیگر برنامه‌هایش را مرور کنیم. احتمال دارد خودش هم به جلسه بیاید. عبدی فاصله زیادی با گزینه‌های بعدی سرمربیگری تیم نوجوانان داشت و بعید بود سایر نفرات بتوانند این فاصله را با وی پر کنند؛ البته فاصله گزینه‌های سرمربیگری تیم جوانان نزدیک است. 

قاسمپور با اشاره به افشا شدن دستمزد ماهانه ۱۰۰ میلیون تومانی حمید استیلی، سرپرست تیم ملی توسط مجتبی خورشیدی، سرپرست قبلی این تیم که در روزهای اخیر حواشی زیادی را ایجاد کرده است، توضیح داد: درباره این موضوع به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون صحبت نمی‌کنم و مدرکی هم درمورد دستمزد استیلی ندیدم که بخواهم درموردش اظهارنظر کنم. خورشیدی هم بهتر است برای حرف‌هایش مدرک ارائه کند. من کارشناس این مسائل نیستم و با وجود ۵۰ سال حضور در فوتبال، این فرد را هم نمی‌شناسم. باید دید استحقاق پولی که به خودش پرداخت شده است دارد؟ این موضوع هم باید توسط مسئولان ذی ربط بررسی شود.

وی عنوان کرد: در روزهای اخیر شنیدم که گفته‌اند کریم باقری و حمید استیلی از تیم ملی فلان مبلغ را می‌گیرند. باز هم تاکید می‌کنم این صحبت‌ها نظر شخصی من است و ارتباطی به فدراسیون و کمیته فنی ندارد. خیلی از افرادی که شاید با شورت ورزشی عکس داشته باشند اما هیچ رزومه‌ و تجربه کاری در فوتبال ما ندارند و آدم شاخصی هم نبوده‌اند، سالی بین ۸ تا ۱۰ میلیارد پول می گیرند. آن وقت افرادی مثل باقری یا استیلی که اسم و رسم، سابقه و تجربه بسیار خوبی در این فوتبال دارند و عمرشان را در این راه گذاشته‌اند، نباید چنین مبالغی بگیرند؟ نمی‌گویم ۱۰۰ میلیون پول زیاد یا کمی برای استیلی است اما در سال این مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌شود.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: آدمی که ۱۰ درصد استیلی و باقری هم نیست کجای فوتبال بوده که باید در لیگ ما سالی ۱۰ تا ۱۲ میلیارد پول بگیرد. باید با مدرک حرف زد. همیشه حرف‌هایم را رک زده‌ام و بی‌دلیل هم از کسی حمایت نمی‌کنم. متاسفانه ما ایرانی‌ها عادت داریم وقتی مدرکی علیه‌مان رو می‌شود، همه چیز را زیر و رو کرده و به دیگران انگ می‌زنیم. چرا قبلا نمی‌گفتند مبلغ قرارداد استیلی فلان قدر است؟ الان هم باید مسئولان رسیدگی کنند چه کسی حق دارد یا ندارد. نظر آنها مهم است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    10 0
    پول مفت مملکته دیگه. ماهی ۱۰۰ میلیون که چیزی نیست میشه سالی یک و دویست!!! امثال شماها مگه چکار برای مملکت کردین؟
  • US ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    6 1
    خدا یا شر فوتبال را از دنیا بکن امین
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    7 0
    چه کار میکنن که ماهی 100میلیون میگیرن؟ اون وقت کارگر بیچاره 5میلیون حقوق ش هست
  • اکبری IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    8 0
    برای هم پاس گل میدن یک میلیارد و دویست در سال که پولی نیست
  • ط.ش IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    5 0
    اونوقت برای استاد دانشگاه و دانشمند این مملکت سقف حقوق تعیین می‌کنن!!!!
  • میثم IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    6 1
    آقای قاسمپور واقعاً خجالت دارد که اینگونه از همپالکی های خود دفاع می کنی. آقای استیلی کجای این فوتبال قرار دارد و چه کاری انجام می دهد که اینگونه از حقوق 100 میلیونی ایشان دفاع می کنی. دیگر اینکه آیا بهتر از این عبدی و دیگر لنگی ها پیدا نمی شوند در فوتبال ایران . هرجا از تیم های ملی را نگاه می کنی یک لنگی همه کاره آن است . کسانی که در عرصه تیم داری و مربیگریشان هیچ دستاوردی نداشتند. . حتم بخشی از بیت المال و ماله کشی تخلفات یک رسم غلطدر فوتبال ملی ایران شده است که هزینه آن را باید مردم پرداخت کنند. قراردادهای میلیاردی و حقوق های نجومی و توجیح های مسخره تر از همه باعث حیف ومیل بیت المال شده است. آقای وزیر ورزش هم که چسبیده به صندلی وزارت و صدایی از او شنیده نمی شود.
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    6 0
    عجب پس ماهی یکصد میلیون و سالی یک میلیارد و دویست تومن که چیزی نیست!!!! اونی که به نون شبش محتاج هست کجا و این آقایون تکیه زده به پول بیت المال کجا !!! ای کد یمین و عرق جبین کجاست؟؟ پیدا کنید پرتغال فروش رو
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    4 0
    پول مفت و نوشابه باز کردن برای همدیگه ...
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    1 0
    ارزش حقوق استیلی ماهی 10میلیون تومان است.
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    وآااااای خدای من چقدر راحت راجع به حقوق ماهی ۱۰۰ میلیون حرف میزنن.....ما بدبختها لنگ نون شبمون هستیم اونوقت اینها اینجوری سرشون رو کردن تو بیت المال و دولپی دارن میخورن
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    بله تیم ملی شده شعبه دو پرسپولیس اخه عبدی یا استیلی چه بار مثبت یارکارنامه موفقی دارند که شدن سرپرست و سرمربی جمع کنید هاشمیان باقری استیلی عبدی و...
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    1 0
    تمام فشار و سختی تحریم و تورم رو کمر مردم ضعیف بوده و هست...برا کسی که عمرشو تو تحصیل و دانشگاه و تحقیق گذاشته سقف تعیین میکنند و اونوقت یه عده امثال ایشون بدون هیچ حد و محدوده ای از بیت المال اینجوری ارتزاق میکنند
  • ایرانی عصبانی AU ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    .صحبت این جناب حداقل در جهان غرب که من در ان زندگی میکنم نادر است . در جهان ورزش نظرات مختلفی در مورد عملکرد بازیکن و یا مربی در فوتبال و حتی رشته های ورزشی دیگر گفته میشود. اما این نظر تمام رشته های قوانین ننوشته شده احترام به شخصیت- و ارزش استعداد و روند خدمات آینده‌ای شخص مورد نظر پاره میکند. حمله به حقوق و درامد شخص هیچ ربطی به عملکرد شخص ندارد. این جناب با زیر سوال بردن حقوق استیلی شخصیت فردی ورزشی و جامعه‌ای خود را زیر سوال می‌برد. من هیچ نظر مخالفی با حقوق استیلی ندارم. در جهان حقوق مربیان در سطح کشوری و جهانی در هر رشته‌ای و به طور عموم‌ از حقوق اکثر قشر تحصیل کرده بالاتر است. زمان و مسائل اقتصادی -سیاسی سطح این تظاد را در کشورهای مختلف و ایران در گذشت سالیان بیشتر بچشم میاورد. متاسفانه ملت ما همه قیمت ها را ظرب در میکند و آه میکشد که چرا انان پول‌های میلیارد ی میگیرند. ان چه مردم فراموش میکنند این است که در جهان حقوق مربیان سرشناسی نظیر کیروش و حتی در سطح پایین تر دها و صدها برابر حقوق افراد تحصیل کرده و غیر از ان میباشد. حال شما موقعیت اقتصادى هر کشوری را در هر نقطة زمانی در نظر گیرید وشاید انگاه حقوقهای میلیاردی برایتان شگفت انگيز نباشد. نگزارید این ارقام چشم و مقز شما را به انچه در جهان عرف است ببندد. تنها چیزی که من انتظار نداشتم از استیلی-یکی از مربیان تیم ملی بشنوم بقول معروف لنگ پهن کردن به اسانی در مقابله با مشکلات از جمله انکه ما نمی‌توانیم با ارژانتین و یا برزیل بازی کنیم میباشد. ممکن است به علت مساعلل مالی نتوانیم ولی ان به این منظور نیست که از قدم اول-صحبت گری در باره ان ان نفع کنیم. کیروش تلاش کرد تا بتوانيم با تیمهای بزرگ بازی کنیم. این تلاش و تعصب به هدف است که ما را در شنید ارقام حقوق میلیونی و میلیارد ی مربیان خوب برمیدارد تا بگوئیم نوش جانت حقت است.
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 1
    منصفانه بخوایم حساب کنیم ، دستمزد استیلی و باقری در حد میانگین یه سر مربی لیگ برتره . به نسبت همکاراش مبلغ زیادی نمی گیره، اگه با دستمزد چند ده میلیاردی دستیاران ویلموتس مقایسه کنیم که خیلی کمتر می گیره. حالا نتایج کادر فنی اسکوچیچ و باقری و استیلی کجا، نتایج وحشتناک کادر فنی ویلموتس با قرارداد ۳۰۰ میلیارد تومن (۸ میلیون دلار) کجا؟!
  • احمد IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    مگر آقای استیلی چه کاری انجام می دهند که بایستی 100 میلیون حقوق بگیرند؟ اگر اینگونه باشد باید به رزمندگان که از کشور و ناموس مردم دفاع کردند می بایست ماهی 100 میلیارد حقوق پرداخت می شد!! در همه جای دنیا پرداخت حقوق حساب و کتاب دارد اما در کشور ما ظاهراً هر قسمت برای خودش تصمیم به میزان حقوق می گیرد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس