رهبر «أنصارالله» یمن هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد

رهبر جنبش «أنصارالله» یمن در سخنانی هتک حرمت به قرآن کریم در کشور سوئد را بشدت محکوم کرد و خواستار مقابله جهان اسلام با این اقدام شد.

به گزارش مشرق، «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد. وی در این خصوص اظهار داشت: این جنایت در چارچوب یک جنگ ایدئولوژیک صورت می پذرد.

بر اساس این گزارش، رهبر انصارالله یمن یادآور شد: آتش زدن قرآن کریم توسط دشمنان بیانگر نفرت، کینه و خصومت شدید نسبت به مسلمانان است. دشمنان از لحاظ دینی، از مسلمانان تنفر دارند و نفرت خود را با توسل به هر اقدامی، ابراز می‌کنند.

این شخصیت برجسته یمنی در ادامه عنوان کرد: لازم است امت اسلامی ضمن حفظ هوشیاری خود در برابر اقدامات دشمنان، در مقابل چنین اقدامات فریاد اعتراض سر دهد. پیشتر هم «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله به هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد واکنش نشان داده بود.

در همین راستا، وی خواستار مجازات عاملان این اقدام ضد دینی شد. عبدالسلام همچنین از کشورهای اسلامی خواست که پیامی جدی به دولت سوئد ارسال و تدابیر لازم در این باره اتخاذ کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    درود به شرفت داداش ، كاش ما هم يمنى بوديم ! لااقل به مقامات محترم ايران ياد ميداديد كه بعد از هفت سال جنگ خانمانسوز و قحطى حاكم بر كشورتون چه جورى ارزش پول تان را حفظ كرديد ؟! امروزه ما از افاغنه عزيز هم بدبخت تريم !
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      0 0
      چقدرم تو واقعیت اینجوریه خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس