کد خبر 1365050
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۱
توهین به ادیان در سوئد/نفرت پراکنی با ادعای آزادی بیان

اقدامات موهن و ضد اسلامی در سوئد نشان می دهد دولت این کشور به بهانه و ادعای آزادی بیان اجازه توهین به ادیان را می دهد.

به گزارش مشرق، پس از آن که راسموس پالودان، سیاستمدار دانمارکی-سوئدی که امیدوار است در انتخابات آتی در ماه سپتامبر مورد توجه قرار بگیرد، تهدید به اقدام‌ موهن سوزاندن نسخه‌های قرآن کرد، اعتراض هایی در برخی از بخش‌های شهرهای سوئد آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

امارات سفیر سوئد را احضار کرد

به گزارش «ایندیپندنت»، مظنونین معمول راستگرای افراطی می‌گویند که این نشان می‌دهد اسلام با باصطلاح ارزش‌های لیبرال غربی ناسازگار است؛ این اقدامات موهن هر چند سال یکبار در طوئد تکرار می‌شود.

مقام های سوئد مدعی هستند که فرهنگ و قوانین سوئد به مردم اجازه می‌دهد اگر بخواهند به هر دینی توهین کنند.

این در حالی است که اعتراضات همچنین باعث ترس دولت سوئد می‌شوند؛ کشوری که سیاست هایش در استقبال از پناهندگان و مهاجران بدتر شده است.

همچنین پالودان نیاز به توجه دارد، زیرا او امضای کافی برای نامزدی در انتخابات آینده را ندارد.

به طور خلاصه، این یک طوفان کامل در زمانی است که مارین لوپن تهدید می‌کند ریاست جمهوری فرانسه را به دست بگیرد.

حتی سیک‌ها (پیروان یکی از فرقه‌های هند) نیز اگر ببینند مردم به مقدسات آن‌ها بی احترامی می‌کنند اعتراض می‌کنند؛ در واقع، اخیراً چندین ناآرامی در پنجاب به دلیل چنین حوادثی رخ داده است.

خشونت ها در هند نیز درست قبل از انتخابات نیز شعله ور می‌شود.

سیاستمداران در سوئد تنش‌ها را دامن می‌زنند و زمانی که معترضان به اندازه کافی عصبانی شوند، سیاستمداران به کار خود ادامه می‌دهند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    18 1
    و البته اساسا آزادی در مبارزه با دین و خدا تعریف شده است. اگر شما در این کشور لخت مادرزاد بشوید و یا کاریکاتور انبیا را بکشید کسی با شما کاری ندارد. اما وای به حالتان اگر فقط جمله ای بگویید که بوی انکار هولوکاست داشته باشد
  • همت GB ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 8
    سوئد یک کشور غیر مسلمان و ازاد است روی سخن من به کسانی است از سرزمینهای اسلامی خود را به اب و اتش می زنند که به سوئد بروند و در انجا زندگی کنند مگر شما قبلا در باره این کشور تحقیق نکرده اید
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      6 8
      سوئد مدعی آزادی و احترام به همه عقاید است. می تواند دیگر این ادعا را نکند و بگوید کشور ضد دینی است تا مسلمانان دیگر به آنجا نروند.
  • همت GB ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 4
    سوئد یک کشور غیر مسلمان و ازاد است روی سخن من به کسانی است از سرزمینهای اسلامی خود را به اب و اتش می زنند که به سوئد بروند و در انجا زندگی کنند مگر شما قبلا در باره این کشور تحقیق نکرده اید
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      3 1
      سوئد مدعی آزادی و احترام به همه عقاید است. می تواند دیگر این ادعا را نکند و بگوید کشور ضد دینی است تا مسلمانان دیگر به آنجا نروند.
  • محسن IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    7 11
    هر مملکتی قوانین و مقررات خود را دارد.در این جا اگر موی سر کسی دیده شود زندانی و یا شلاق می خورد ..شما مجور به رابطه با سوئد نیستید .هم انتقتد میکنید و هم فرزندان خود را به انجا می فرستید چرا؟
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      8 2
      اولا همه مسلمانان سوئد مهاجر نیستند. ثانیا خود سوئدی ها به قانونهایشان عمل نمی کنند. چگونه حرف زدن علیه هولوکاست و یا همجنس بازی در این کشور خشونت پراکنی محسوب می شود اما اهانت به اسلام خشونت پراکنی نیست؟ به این می گویند کشور بی قانون. رسما بگوید با اسلام سر جنگ دارد تا هیچ مسلمانی به آنجا نرود. ضمنا وظیفه کشورهای اسلامی هم اعلان جنگ علیه سوئذ است.
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      7 3
      الان اینجا برخیها غیر از موی سر جاهای دیگه ای هم به نمایش میذارن و کسی کاری باهاشون نداره، شلاق زدن رو برو برای همون سوئدیهای از همه جا بی‌خبر و ابله بگو که حداقل مثل احمقها جلوه نکنی
    • تندیس IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      2 3
      همه ادیان جهانی هستند و مطابق منشور سازمان ملل همه ادیان محترمند و طبق همین منشور توهین به ادیان توهین به همه ملل تابع ان دین است . این چه توجیهی است شما بیان کرده اید ؟ این حرف شما مثل قانون جنگل است ما انسان هستیم و باید مثل انسان حرف بزنیم . در قران کتاب هدایت بشر خداوند جل جلاله فرموده وَلَا تَسُبُّوا الَّذِينَ يَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَيَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَيْرِ عِلْمٍ﴿انعام/ ۱۰۸﴾ خداوند حتی بالاتر از این میفرماید به پیروان ادیان دیگر بددهنی نکنید تا انها هم برگردند در پاسخ شما از روی دشمنی و جهالت در باره خدایتان بددهنی کنند . این قانون بشریت بوده و هست . حالا شما چی را میخواهی توجیه کنی ؟ اینها بویی از شعور و فهم و اخلاق نبرده اند . مگر مسیحیان محترم و یهودیان محترم دیگر کشورها نیستند که اینقدر بااخلاق و فهم و درک بالا با دیگران معاشرت میکنند . این کشور ارمنستان همه مسیحی هستند اما وقتی با انها معاشرت میکنی از اخلاق انها بوی کرامت و بزرگی استشمام میکنی . مگر همین مسیحیان کشور خودمان نیستند که اینقدر فهیم و کریم هستند و با کرامت با دیگران معاشرت میکنند . نه عزیزم اینها مشکلشان عداوت با اسلام و مسلمین است . اینها توهینشان دشمنی و نفرت افروزیست و من به حال شما با این بینش کوتاهتان تاسف میخورم و شماتتان میکنم که فرق دوغ و دوشاب را نمی فهمید .
    • به تندیس SE ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      3 3
      خیر. عقاید باطل محترم نیستند. بتها باید شکسته شوند. دولت سوئد است که مدعی است برای همه ادیان احترام قائل است و خلاف آن عمل می کند. شما هم حق ندارید معنای منع سب را که به کار بردن الفاظ زشت است ، به معنای محترم بودن عقاید باطل معنی کنید.
  • امین IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 4
    یاشاسین ترکیه. خار چشم حسودان کور دل. از. ما ترک ها عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید
    • بشار عبدالواحد IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      2 1
      بر ترکیه خائن لعنت
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      1 0
      نپر وسط به تو و اردو ربطی نداره. ترکیه جانتان دیه ندار جان. یکی باید بره جنعش کنه. اینجاایرانه همه ی اقوام با هم دوستن و شرعا برادر و هم میهن. چهار تا نخود سیاه که معلوم نیست اصلا در ایران هستن یا نه الکی اظهار وجود می کنن.
    • تندیس IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      2 3
      هوای آلبانی چطوره ؟ دندون مصنوعی هات رو بذار و اختلاف افکنی کن منافق پست فطرت . ما باهمه ملتها دوستیم و ملتهای دیگر هم فهم دارن اینرا بفهمند . چارتا منافق بی اصل و نصب تو یه کشو باد روده ای خالی میکنند این کاری به ملتها ندارد و شما منافقین هم راه بجایی نخواهید برد .
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 0
    سوئد مرکز تروریست ها و دزدها و ضد انقلاب ها و دشمنان اسلام شده است. این کشور باید گوشمالی شود.
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    6 0
    آقایانی که می گویید قانون سوئده. چطور بد گفتن از هلوکاست قفله ؟ اهانت به تمام ادیان جایزه ؟ یا تنها توهین به اسلام ؟ توهین به همه جایزه ؟ یا تنها توهین به همجنس بازا ؟ شما که دو زار سواد ندارید یا وجدان ندارید بهتره حرف نزنید.
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    7 0
    غرب بارها ثابت کرده آزادی بیان افسانه ای بیش نیست. آزادی بیان... تا زمانی که منافعشان به خطر نیفتد.
  • حسام IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 0
    خوب اگر آزادی است یکی یه لطفی کنه این پرچم رنگین کمانی همجنس باز ها رو آتش بزنید ! اگر واقعا آزادی هست ....ولی دروغ میگن همش دروغه ! کدوم آزادی...چند وقت پیش یکی رو به جرم آتش زدن پرچم همجنس باز ها تو آمریکا انداختن زندان
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 2
    سوئد به هولوکاست کاری نداره. آلمان فقط حساسیت داره خخخ
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      1 0
      اتفاقأ همهٔ کشورهای غربی کار دارن از جمله سوئد!! خخخخخخخخ
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 1
    از سوئدی که طبق امارهای جهانی دارای رتبه اول تجاوز به دختران و زنان و در نتیجه انبوه حرامزاد هاست همچوکاری بعید نیست
  • SE ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 7
    کسانیکه قوانین و دموکراسی سوئد رو قبول ندارند چرا اصلاً در این کشور جاخوش کرده و دارند سالهای مدیدی از امکانات این مملکت زیبا سوء استفاده میکنند؟!! این گونه افراد بهتره به یک کشور دیکتاتوری مهاجرت کرده تا از مزایای دیکتاتوری بهره ببرند! و جاشونو به افرادی بدهند که میتوانند در کشور مهمان خودشونو وفق بدهند،به همین سادگی!!
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      9 0
      دیکتاتوری واقعی همین حکومت سوئد است که حتی داخل خانه ها و روابط بین خانواده را کنترل می کند و کودکان را وادار به جاسوسی از والدینشان می کند و اگر والدین مطابق دستورات ماسونی سوئد فرزند خود را تربیت نکنند، بچه را می دزدد و به پرورشگاههای سوسیال تحویل می دهد. دیکتاتوریواقعی همین حکومت سوئد است که وقتی شما قدمی علیه یهود یا فرماسونری و یا همجنس بازی در آن کشور بردارید، از همه حقوق اجتماعی خود محرومتان می کند. البته مردم زیادی فریب شعار آزادی و احترام به عقاید در سوئذ را خوردند. کافی بود حقیقت را بگویید و به آنها اطلاع دهید سوئد دشمن اسلام و همه پیامبران است تا مسلمانان دیگر به آن کشور نروند و مسلمان بومی سوئد هم از آنجا فرار کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس