نفتالی بنت خطاب به نماینده افراطی: جان سربازان اسرائیل را به خطر ننداز!

نخست وزیر رژیم اسرائیل اعلام کرد که برای حفظ جان نظامیان این رژیم جلوی برگزاری راهپیمایی پرچم توسط ایتمار بن گویر، عضو کنست را خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم اسرائیل دستور داد که مانع از ورود «ایتمار بن گویر»، نماینده جنجالی و افراطی پارلمان این رژیم به مسجد الاقصی شود.

دفتر بنت امروز چهارشنبه در چهارمین روز از یورش و تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی به بهانه عید پاک گفت که او مسئله رسیدن او (بن گویر)   به منطقه باب العامود (از ورودی‌های مسجد الاقصی) را یکسره کرده و بنا به توصیه وزیر امنت داخلی و رئیس شاباک و رئیس پلیس او از رسیدن به این منطقه ممنوع شده است.

بنت در این باره گفته است: «قصد ندارم به سیاست کوچک اجازه بدهم که زندگی انسان‌ها را به خطر بیندازد. هرگز اجازه نخواهم داد که بن گویر  با تحریک علیه سربازان ارتش و نیروهای پلیس اسرائیل، اقدام به باج خواهی سیاسی کند و مأموریت آن‌ها را سخت‌تر کند.»

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , مسجد الاقصی، فلسطین، نفتالی بنت،

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس ادامه داد: «نیروهای پلیس و سربازان ما به تمرکز بر روی حمایت از شهروندان اسرائیلی در قدس و در سایر اراضی ادامه خواهند داد.»

بن گویر افراطی ترین و ضد فلسطینی‌ترین نماینده کنست اسرائیل است که صهیونیست‌های افراطی را در حمله به فلسطینیان و وضع قوانین ضد فلسطینی رهبری می‌کند. او از چند روز پیش با اعلام فرخوان برای برگزاری راهپیمایی پرچم، گفت که پرچم رژیم اسرائیل را بر باب العامود نصب خواهد کرد.

قرار است این راهپیمایی تحریک آمیز ساعت پنج بعد از ظهر در قدس اشغالی برگزار شود. این نماینده افراطی گفته که با این کار قصد دارد به حماس پیام برساند.

بن گویر با انتقاد از سیاست‌های نفتالی بنت در تعامل با حماس گفته که نخست وزیر اسرائیل در برابر این جنبش پرچم سفید تسلیم را بلند کرده و اقدام او در نصب پرچم در باب العامود، حامل پیامی مبنی بر اینکه این منطقه متعلق به فلسطینیان نیست، دارد.

بن گویر بارها با همراهی صهیونیست‌های افراطی در یورش و اقدامات ضد فلسطینی آنها را همراهی کرده و حتی در محله الشیخ جراح که محله فلسطینی نشین بوده و رژیم تل آویو به دنبال تخلیه و غصب آن‌جاست، دفتر خود را به این منطقه منتقل کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    5 0
    مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس