کد خبر 1365005
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۱
۲۷ فلسطینی در درگیری با پلیس رژیم صهیونیستی زخمی شدند

رسانه های فلسطینی سه‌شنبه شب گزارش دادند که در جریان درگیری جوانان فلسطینی با پلیس رژیم صهیونیستی، ۲۷ تن زخمی شدند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری شهاب فلسطین اعلام کرد که این افراد در دو شهرک برقه و دیر شرف در شمال و غرب نابلس زخمی شدند.

سرکوب شدید فلسطینیان از ابتدای ماه مبارک رمضان به شکل سازمان یافته در حال انجام است. مقامات رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه یورش تازه ای را با گسیل صدها نیروی جدید به مسجد الاقصی آغاز کردند که به اعتقاد ناظران سطح تنش ها را در منطقه بشدت افزایش می دهد.

این احتمال خیلی بالاست که صهیونیست‌ها در بحبوحه جنگ اوکراین که جهان را به خود سرگرم کرده است، نقشه جدیدی را طراحی کرده باشند؛ به طوری که بامداد سه شنبه نیز مناطقی در خان یونس در نوار غزه را با جنگنده های خود هدف قرار دادند.

به نظر می رسد، صهیونیستها با بازتولید خشونت ها در داخل اراضی اشغالی تلاش دارند، نیروهای مقاومت فلسطینی را هرچه بیشتر تحریک کنند و با نزدیک شدن به روز جهانی قدس این تحرکات هر روز بیشتر شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس