لاپورتا: تا قطعی شدن قهرمانی رئال، تسلیم نمی‌شویم؛ این هفته مصائب مسیح بود

رییس باشگاه بارسلونا می‌گوید شاگردان «ژاوی هرناندز» تا زمان قطعی نشدن قهرمانی رئال مادرید، در نبرد برای قهرمانی لالیگا تسلیم نخواهند شد.

به گزارش مشرق، اظهارات «خوآن لاپورتا» پس از شکست یک بر صفر کاتالان‌ها برابر کادیز در نیوکمپ و پیروزی سه بر دو رئال مادرید برابر سویا عنوان شده است.

لاپورتا در جریان یک نشست خبری اظهار داشت: این هفته مقدس مثل مصائب مسیح بود. پنجشنبه مقدس ناامیدکننده بود و دوشنبه پاک را هم با یک نومیدی دیگر به پایان بردیم. باید احیا شده و با قدرت برگردیم. بعد از شوک دیروز، تسلیم نمی‌شویم. در فوتبال هر چیزی ممکن است.  

داوران

لاپورتا ناراحتی خود را از تصمیمات اخیر داوران ابراز کرد و گفت: امروز نباید درباره این موضوع حرف بزنیم اما موقعیت‌هایی وجود دارد که به مذاق ما خوش نمی‌آید. امیدوارم کاملا بی‌طرف باشیم.

فروپاشی بارسلونا

رییس بارسا در واکنش به فرم تیم در سال ۲۰۲۲ توضیح داد و افزود: در مسیر بهبود هستیم ولی ما در حال حاضر متوقف شده‌ایم. در مقطع پایانی فصل خوب عمل می‌کردیم و در برنابئو نتیجه خوبی گرفتیم اما حالا برای پیروزی تقلا می‌کنیم. ژاوی هرناندز موقعیت را آنالیز و راه‌حلی پیدا خواهد کرد. اما باید مصدومان و بازیکنانی که به کمک ما نیامدند را هم لحاظ کنیم.  

دیدارهای حیاتی پایان فصل

لاپورتا دیدارهای پایانی فصل را حیاتی خواند و اضافه کرد: شرایط با چیزی که انتظار داشتیم، متفاوت است. اما تا زمانی که امید هست، زندگی هم هست. روی کاغذ همه چیز امکان‌پذیر است. در هفت دیدار پایانی باید بجنگیم و بهترین نتایج را بگیریم. نباید تسلیم شویم اما قهرمانی در لالیگا دشوار است. باید آگاه باشیم که هفت فینال در پیش داریم و برای رسیدن به لیگ قهرمانان باید در آنها پیروز شویم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس