کد خبر 1280092
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
اظهارات کومان پس از باخت به اتلتیکو: بارسلونا در لحظاتی نمایش خوبی داشت!

سرمربی تیم بارسلونا گفت: ما در برخی لحظاتبازی مقابل اتلتیکو نمایش خوبی داشتیم و توانستیم چند ضربه به دروازهاین تیم شلیک کنیم.

به گزارش مشرق، رونالد کومان پس از شکست مقابل اتلتیکو مادرید و قرار گرفتن در رده دهم جدول لالیگا گفت: در برخی لحظات ما نمایش خوبی داشتیم ولی اشتباهات مرگباری در این بازی به ثبت رساندیم. اشتباهاتی که پیش از این ما در خصوص آن با هم صحبت کرده بودیم.

وی ادامه داد: ما شاید موقعیت بزرگی در این مسابقه ایجاد نکرده باشیم ولی توانستیم ضربات خوبی به دروازه اتلتیکو شلیک کنیم.

سرمربی بارسلونا گفت: ما فقدان بازیکن داریم که در زمین برای ما گل بزند. با چنین ضعفی مقابل حریف اصلی خود، اتلتیکومادرید قرار گرفتیم که باید به این نکته دقت شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش معنادار سوارز پس از گلزنی به بارسا +عکس

انتقام "سوارز" از "کومان"؛ تنها نامی از بارسلونا باقی مانده

کومان گفت: هر مشکلی یک راه حلی دارد ولی این راه حل برای امروز و فردا نیست. ما باید به بازیکنان جوان خود زمان بیشتری بدهیم. باید صبر کنیم تا بازیکنانمان در دسترس شوند.

وی ادامه داد: اعتماد لاپورتا بسیار اهمیت دارد. این اتفاق خوبی است که مدیریت به کادر فنی اعتماد دارد. او دیشب با من صحبت کرد و ما به یک ذهنیت مشترک رسیدیم. ما باید اکنون آرامش خاطر داشته باشیم و به بازی‌های بعد فکر کنیم. پس از بازی‌های فیفادی ما ۳ بازی خانگی داریم که می‌توانیم در هر ۳ بازی به پیروزی دست یابیم.

یکی از بازی‌های ذکر شده توسط کومان دیدار ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید در تاریخ ۲ آبان است.

اظهارات کومان پس از باخت به اتلتیکو


کومان در بازی مقابل کادیز از سوی داور اخراج شد و دیشب نتوانست در کنار تیمش حضور داشته باشد. او از روی سکوها و با تلفن همراه تیمش را مربیگری کرد

کومان گفت: با لاپورتا در خصوص شرایط تیم صحبت کردم و او به یک برنامه داد. من امیدوارم و اعتماد دارم که تیم پیشرفت کند. ما در فاز تهاجمی با مشکل بازیکن روبه‌رو هستیم.

وی ادامه داد: سر گل اول، نیکو لمار را دنبال نکرد و ما کاملاً یک یار عقب افتادیم. حالا متوجه می‌شوید که چرا ما با ۳ دفاع بازی می‌کنیم. چون بازیکنان هافبک ما سرعت کافی ندارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس