کد خبر 1364702
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
این بدترین نمایش بارسای ژاوی بود +عکس

شب گذشته بارسلونا بدترین نمایش خود تحت هدایت ژاوی را به ثبت رساند تا مورد انتقاد شدید رسانه‌های اسپانیایی قرار گیرد.

به گزارش مشرق، بارسلونا با آمدن ژاوی کاملا احیا شد و توانست از رده نهم جدول به مقام دوم صعود کند. این تیم نمایش‌هایی درخشان از خود به اجرا گذاشت و توانست تیم‌های قدرتمندی مثل رئال مادرید، اتلتیکو، سویا، بیلبائو، ناپولی و دیگر تیم‌ها را شکست دهد.

این بدترین نمایش بارسای ژاوی بود +عکس

اما پنجشنبه شب در دور برگشت یک چهارم نهایی، بارسلونا در شب جنجالی نیوکمپ و نیامدن هواداران مقابل اینتراخت فرانکفورت تن به شکست داد تا در بحران فرو رود.

شب گذشته هم بارسلونا در لالیگا به مصاف کادیز رفت و بسیاری انتظار داشتند که این تیم واکنشی مناسب به آن باخت و حذف از لیگ اروپا نشان دهد ولی این اتفاق نیفتاد و شاگردان ژاوی، ضعیف‌ترین نمایش خود را به ثبت رساندند.

موندو دپورتیوو تیتر «یک ضربه دیگر» را به روی جلد و از نمایش ضعیف بارسلونا نوشت.

آ.اس به انتقاد شدید از مدافع فرانسوی بارسلونا پرداخت و نوشت: لنگه بدترین نمایش خود در فوتبالش را دیشب برای بارسلونا انجام داد. او نه تمرکزی داشت و نه قدرتی و در تمامی دقایق ضعیف کار کرد.

این بدترین نمایش بارسای ژاوی بود +عکس

روزنامه اسپورت کاتالونیا این باخت را به اتفاق بازی پنج‌شنبه مقابل اینتراخت فرانکفورت نسبت داد و نوشت: قطع‌ ارتباط کشنده!

اسپورت نوشت: این بارسلونا به هیچ وجه قابل شناخت نبود. آنها در خانه مقابل کادیز شکست خوردند تا اندک شانس قهرمانی در لالیگا نیز بر باد رود.

سایت ARA نوشت: تنها دمبله در بازی دیشب بود و ۱۰ بازیکن دیگر هیچ کاری مقابل کادیز انجام ندادند. نمایش تیم به طرز شگفت‌آوری بد و ضعیف بود.

رادیو کاتالونیا از دمبله نیز انتقاد کرد و از عدم دقت این بازیکن در ضربات آخر نوشت. دمبله با اینکه توانست به بهترین گلساز تیم نام گیرد ولی دقتی ضعیف در ضربات آخر به ثبت رسانده است.

این بدترین نمایش بارسای ژاوی بود +عکس

رادیو کاتالونیا نوشت: از ۵۰ شوت دمبله در این فصل تنها ۲ شوت به گل بدل شده و این یعنی ۴ درصد دقت شوت!

رسانه‌های طرفداری بارسلونا نسبت به نبود «پدری» واکنش نشان دادند و نوشتند: بارسلونا در حضور پدری از ۳۶ امتیاز ، ۳۲ امتیاز دریافت کرد ولی در غیاب پدری از ۵۷ امتیاز تنها توانست ۲۸ امتیاز بدست آورد.

بارسلونا با یک بازی کمتر نسبت به رئال مادرید با اختلاف ۱۵ امتیازی در رده دوم قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    همش تقصیر من بود ۳۰۰ دلار رو دوگل زده بارسا شرط بستم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس