کد خبر 1364681
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
واکنش ژاوی به شکست دوباره بارسلونا در نیوکمپ

سرمربی بارسلونا در خصوص شکست دوباره تیمش در ورزشگاه نیوکمپ مقابل کادیز صحبت کرد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا، بارسلونا در خانه به مصاف کادیز رفت و بار دیگر شکست خورد.

این تیم پنج‌شنبه در شب جنجالی نیوکمپ مقابل اینتراخت فرانکفورت شکست خورده بود و حالا یک شکست دیگر تجربه کرد تا دوباره آبی‌اناری‌ها تحت فشار قرار گیرند.

ژاوی در خصوص این مسابقه گفت: ما یک بازی مثل فینال را از دست دادیم و ۷ مسابقه دیگر برای ما باقی مانده است. ما باید بتوانیم در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بدست آوریم.(در جمع ۴ تیم برتر اول شویم)

وی ادامه داد: کادیز نمایشی تدافعی از خود به اجرا گذاشت. ما این شانس را داشتیم که به پیروز یبرسیم ولی نتوانستیم آن را عملی کنیم. باید از خودمان انتقاد کنیم، خود را بازیابی کنیم و بفهمیم اشکالمان در چیست. باید بتوانیم نگرش‌های منفی را هر چه سریع‌تر تغییر دهیم. البته نبود بازیکنانی مثل پدری و آرائخو در تیم ما تاثیرگذار است ولی این بهانه است و نباید چنین اتفاقی رخ بدهد.

سرمربی بارسلونا گفت: وقتی رئال مادرید را ۴ بر صفر در برنابئو شکست دهید، آن سرخوشی پس از بازی منطقی است. ما الان آن اعتقاد، ایمان و نگرشی که آن موقع داشتیم را نداشتیم. پس باید پیشرفت کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    بارسا بدون مسی مثل گله بدون چوپان میمونه که سرگردان است!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس