کد خبر 1364630
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
تردید صهیونیست ها از پاسخ تل آویو به حمله موشکی مفاومت فلسطین

منابع صهیونیستی نسبت به پاسخ این رژیم به حمله موشکی مقاومت فلسطین ابراز تردید کردند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نسبت به پاسخ این رژیم به حمله موشکی مقاومت فلسطین ابراز تردید کرد و در این ارتباط گفت: احتمالاً تل آویو به خاطر برهم نخوردن عید یهودی پسح و عدم ایجاد تنش در شهرک‌های مجاور غزه در این ایام، واکنشی به شلیک راکت از سمت غزه نشان نخواهد داد.

به گفته شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، اگر «اسرائیل» پاسخی سخت به شلیک راکت از سمت غزه نشان دهد، این مسئله به طور گسترده بر دیگر مناطق نیز تأثیرگذار خواهد بود و تل آویو وارد معادله حمله در مقابل حمله خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

صحنه‌هایی که کمتر در رسانه‌های جریان اصلی می‌بینیم+فیلم

ساعاتی پیش تر، منابع منطقه‌ای از به صدا درآمدن آژیر خطر در اطراف نوار غزه خبر دادند.

همین منابع شلیک یک مجموعه موشک به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه را تائید کرده و گفتند سامانه گنبد آهنین اسرائیل از رهگیری موشک‌ها عاجز ماندند.

در عین حال رسانه‌های صهیونیست مدعی شدند سه موشک شلیک شده از غزه رهگیری شده است.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک موشک که از غزه شلیک شده بود به وسیله گنبد آهنین رهگیری و سرنگون شده است.

همچنین رسانه‌های صهیونیستی گفتند پرتاب این موشک، اولین حمله از غزه به اسرائیل در هفت ماه گذشته به شمار می‌رود.

از سوی دیگر در خبری فوری منابع دیگری جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت حمله راکتی به سرزمین‌های اشغالی فلسطین را برعهده گرفت.

همزمان با شلیک موشک از نوارغزه به مناطق اشغالی، حسن لافی، نویسنده و تحلیلگر سیاسی گفت: موشکی که شامگاه دوشنبه از نوار غزه پرتاب شد حاوی پیام‌های زیادی است. لافی تاکید کرد که اولین پیامی که این موشک حمل می‌کند این است که پیوند بین غزه، قدس و کرانه باختری یک رابطه جدایی ناپذیر است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 1
    حالا اگه زد و دارودسته تروریستتون تارومار شد فردا گریه نمیکنید که مسلمانا کجایید که برادرتون رو با زبون روزه شهید کردن؟!
    • سید عبدالله قریشی بوکانی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      0 0
      فعلا که زدیم دارودسته صهیونیست و شیطان پرست شما رو بدجوری بهم ریختیم
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    تردید؟! اخبار نیم ساعت قبل خودتون از حمله هوایی به خان یونس در جواب راکت پرونی خبر داده؟!!! انقدر احمق؟! واقعا خدا رو شکر که خدا دشمنان ما را از احمقها آفرید
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس