کد خبر 1364628
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
حماس نمایه

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که ایران برای دفاع از فلسطین و مقاومت تا وقتی که طومار رژیم اشغالگر در هم پیچیده و قدس آزاد شود، هزینه‌های زیادی انجام می‌دهد.

به گزارش مشرق، مقامات حماس و جهاد اسلامی در مراسمی که روز دوشنبه در بیروت به مناسبت روز اسیر فلسطینی با عنوان با مقاومت اسرا و محل اسرای پیامبر آزاد می‌شوند، برگزار شد، تاکید کردند که مبارزه دلیرانه این روزهای ملت فلسطین در قدس بیانگر اصالت واقعی آن است.

به گزارش فلسطین الیوم، «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: ما تمام نبردهای خود را برای بیت المقدس و مسجد الاقصی خواهیم جنگید تا زمانی که این مقدسات هویت واقعی اسلامی، عربی و فلسطینی خود را بازپس گیرد.

بیشتر بخوانید:

حماس و جهاد اسلامی: آماده رویارویی با هر سناریویی هستیم

وی گفت: همه نبردها برای دفاع از مسجد الاقصی انجام می‌شود تا وقتی که همه آنهایی که شریک آزادسازی مسجد الاقصی می‌شوند، بار دیگر در صحن‌های آنجا نماز برپا کنند.

این مقام حماس ضمن تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی گفت: ایران به سبب موضع خود در حمایت از فلسطین و مقاومت، بهای سنگینی پرداخت کرده است.

العاروری گفت: ما بسیار بردبار هستیم، شاید امت اسلامی با مشکلاتی مواجه باشد؛ اما هرگز در برابر دشمن تسلیم نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

حماس هرگونه آتش بس با رژیم اشغالگر قدس را رد کرد

العاروری تاکید کرد: دنیا نمی‌تواند در برابر حمله نظامیان رژیم اشغالگر به مسجد الاقصی و تعرض به زنان و کودکان ساکت بنشیند .

او با بیان اینکه حماس تلاش‌های بزرگی برای ایجاد وحدت ملی فلسطین کرده است، گفت: ایجاد وحدت ملی بر پایه مقاومت است که می‌تواند با رژیم اشغالگر مقابله کند و ما اطمینان داریم که امت اسلامی به طور یکپارچه در محور مقاومت جای دارد و از همین رو از همه ملت‌های اسلامی می‌خواهیم در مقاومت برابر رژیم اشغالگر شریک شوند.

العاروری گفت: ما طومار رژیم اشغالگر را در هم خواهیم پیچید و ننگ رفتار کسانی که علیه مقاومت باشند، در تاریخ ثبت خواهد شد.

«محمد الهندی» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: مردم فلسطین، متحد در همه جبهه‌ها پشت پرچم مقاومت ایستاده‌اند تا اشغالگران اسرائیل شکست بخورند.

به گزارش فلسطین الیوم، الهندی در مراسمی که حماس به مناسبت روز اسیر در بیروت برگزار کرد، گفت:نبرد ما با دشمن یک جنگ گسترده است و این یک جنگ آشکار در همه جبهه ها است.

وی با تاکید بر اینکه نبرد جنین ملت فلسطین را در برابر دشمن صهیونیستی متحد کرد، گفت: ما به دشمن می گوییم که محاسبات او در هنگام تهدید به حمله به جنین و تهدید درباره قطع تسهیلات در غزه همیشه اشتباه است.

این مقام جهاد اسلامی تاکید کرد: پیام نبرد «شمشیر قدس» تاکید کرد که مردم فلسطین از ذره ای از خاک سرزمین فلسطین چشم پوشی نخواهند کرد.

وی در همین حال با بیان اینکه اسرای «تونل آزادی» ضربه محکمی به دستگاه امنیت رژیم اشغالگر وارد کردند، به کسانی که از دشمن صهیونیستی هراس داشتند، گفت: دشمن توهم است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 1
    خب خدا رو شکککککر یک میلیارد دیگه همین امروز بریزیم بپاشووون ..خخخ
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 1
    چی؟! پول میخواد؟!
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    2 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس