نشست شورای امنیت و اتحادیه عرب برای بررسی جنایات رژیم صهیونیستی

جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای را مجاب به برگزاری نشست کرده است، نشستی که تصور نمی‌شود عایدی از آن برای ملت فلسطین در پی داشته باشد.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی الجزیره در گزارشی به نقل از وزارت خارجه اردن اعلام کرد: پادشاهی اردن روز پنج شنبه آینده نشست اتحادیه عرب در سطح وزرای خارجه را برای بررسی نقض‌های اسرائیل در مسجد الاقصی میزبانی می‌کند.

خبرنگار این شبکه تلویزیونی هم اعلام کرد، فردا سه شنبه جلسه مشورتی شورای امنیت در رابطه با مسئله قدس برگزار خواهد شد، این نشست به درخواست ۵ کشور عضو شورا و پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 0
    اتحادیه عرب فعلا" با سران رژیم صهیونیستی اسرائیل در ماه عسل به سر می برند !!! این ژست ها و نمایش های اعراب بی فایده است بهتر است برای اسرائیل و آمریکا دم تکان بدهند !!!
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    2 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس