درخواست روسیه از جانسون برای مبادله نظامیان انگلیسی با مدودچوک

دولت روسیه با نمایش نظامیان انگلیسی دستگیر شده از بوریس جانسون نخست وزیر این کشور خواست این دو تن را با مدودچوک سیاستمدار طرفدار مسکو مبادله کنند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، ‌ دولت روسیه دو نظامی انگلیسی دستگیر شده توسط ارتش این کشور را در تلویزیون دولتی این کشور نمایش داد و از غربی‌ها خواست این سربازان را با چهره‌های سیاسی طرفدار روسیه بازداشت شده در انگلیس مبادله کنند.

تصاویر منتشر شده از تلویزیون دولتی روسیا ۲۴ شان پیر و آیدن آسلین را نشان داد که به طور جداگانه صحبت کردند. این دو نظامی از بوریس جانسون خواستند به آنها برای بازگشت به خانه کمک کنند.

روسیه از جانسون خواسته است در ازای آزادی این دو نظامی ویکتور مدودچوک سیاستمدار طرفدار روسیه را آزاد کنند.

دو نظامی انگلیس دستگیر شده در شهر ماریوپل کنار نظامیان اوکراین علیه ارتش روسیه می‌جنگیدند.

سه روز پس از اینکه روسیه نیروهای خود را در ۲۴ فوریه به اوکراین منتقل کرد، اوکراین گفت مدودچوک از حبس خانگی فرار کرده است. او در ماه می ۲۰۲۱ در حبس خانگی قرار گرفت و به خیانت و بعداً به کمک به تروریسم متهم شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • تبریزی IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    زمان کمانه کردن این تروریستها به خود غرب دیدنی خواهد بود
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    البته مشرق جان روسیه این درخواست رو ابتدا به ساکن نکرده، این آقای مدودچوک و عیالش که اوکراینیها دستگیرش کرده بودن از جناب پرزیدنت پوتین درخواست کرده بودن که اینکارو بکنه و ایشون هم قبول کرده وگرنه این طرف ربطی به روسیه نداشته که روسیه رأسأ اینکارو انجام داده باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس