رئیس شورای اروپا بر ضرورت کاهش تنش ها در قدس اشغالی تأکید کرد

«شارل میشل» در گفتگو با «ملک عبدالله دوم» بر ضرورت حفظ وضع موجود اماکن مقدس و کاهش تنش ها در قدس اشغالی تأکید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، «شارل میشل» رئیس شورای اروپا گفت با پادشاه اردن درباره اهمیت حفظ وضعیت موجود اماکن مقدس در قدس اشغالی گفتگو کرده است.

رئیس شورای اروپا ضمن اعلام این خبر افزود: از تلاش‌های همه شرکا برای کاهش تنش‌ها و کاهش تشدید در بیت المقدس حمایت می‌کنیم.

در همین رابطه دیوان پادشاهی اردن نیز اعلام کرد: ملک عبدالله دوم و عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر بر توقف اقدامات تحریک آمیز اسرائیل در مسجد الاقصی تاکید کردند.

در تازه‌ترین اخبار مربوط به اقدامات وحشیانه نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی، سه نوجوان فلسطینی در خیابان الرشید بازداشت شدند.

جنبش حماس نیز با صدور فراخوانی از ساکنان کرانه باختری خواست که برای توقف تجاوزات اشغالگران علیه مسجد ابراهیمی بسیج شوند و تأکید کرد: بستن مسجد ابراهیمی توسط مقامات اشغالگر، تعرض جدی به مقدسات ما و تحریک احساسات همه مسلمانان است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس