بررسی اقدامات جهاد دانشگاهی با توجه به شعار سال در کمیسیون آموزش

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه‌ها و اقدامات جهاد دانشگاهی با توجه به شعار سال ۱۴۰۱ در جلسه این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، شیوا قاسمی پور در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز جلسه اضطراری برای طرح جهش تولید دانش بنیان ارائه شده توسط کمیسیون آموزش داشتیم که این طرح به شورای نگهبان ارسال شده بود و شورا ایراداتی به این طرح داشت که مجددا به کمیسیون برگشت تا ایرادات شورای نگهبان بررسی و رفع شود.

وی افزود: موضوع مطرح دوم در جلسه امروز، ارائه گزارش کمیته پژوهش و فناوری کمیسیون توسط رئیس این کمیته در خصوص نظام ملی نوآوری بود.

عضو کمیسیون آموزش موضوع بعدی مطرح در جلسه امروز را تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی دانست و گفت: همچنین برنامه ای در کمیسیون داریم که به میزان تحقق قانون برنامه ششم توسعه در دستگاه های اجرایی می پردازد و هر کدام از اعضا مسئول ناظر یک بخش هستند و بررسی می کنند دلیل اینکه برخی برنامه های موجود در این قانون مورد نیاز نبوده یا کاری برای آنها انجام نشده چیست تا ایرادات کار و نقاط قوت و ضعف برنامه ششم مشخص شود و در تدوین برنامه هفتم در نظر گرفته شود.

نماینده مردم مریوان خاطرنشان کرد: در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی شد که جهاد دانشگاهی با توجه به شعار سال (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) چه اقداماتی قرار است انجام دهد.

قاسمی پور در رابطه با مهمانان حاضر در جلسه امروز کمیسیون آموز و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه امروز طیبی رئیس جهاد دانشگاهی و ملابیگی از شورای نگهبان حضور داشتند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس