کد خبر 1363866
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
شرط دولت برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی

رئیس کمیسیون عمران مجلس از شرط دولت برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تسهیلات مسکن روستایی، اظهار داشت: پرداخت این تسهیلات توسط دولت فعلا متوقف شده است و علت آن اختلاف بر سر سود بازپرداخت این تسهیلات است.

وی افزود: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ سود بازپرداخت ۵ درصد بود که مجلس پیشنهاد داد این عدد به ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان ارتقا پیدا کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت عدد ۲۰۰ میلیون با سود بازپرداخت ۵ درصد را قبول ندارد بلکه بیان می کند که سود بازپرداخت این مبلغ باید ۱۸ درصد باشد تا بتواند پرداخت کند.

رضایی کوچی تصریح کرد: فعلا این تسهیلات منتظر تصمیم دولت است که چه تصمیمی درباره بازپرداخت سود تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    0 0
    تمام مهاجرین از روستائیان ویلاهایی با تخریب منابع طبیعی و زمینهای کشاورزی می سازند سپس خارج از برنامه و اخذ کنتور گاز و برق و .. بصورت سربار افزایش مصرف انرژی را بار کشور می کنند نهایتا کمبود انرزی بروز می کند. همان روستائیان که شرط مهاجرت را نداشته باشند بتوانند وام بگیرند و به این بحران و بدبختی سربار به کشور ازاین ناحیه خاتمه داده شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس