کد خبر 1363922
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
بررسی طرح اصلاح قانون بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نشست امروز یکشنبه این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز این کمیسیون اظهار داشت: کمیسیون اقتصادی مجلس امروز دو دستورکار داشت.

وی افزود: کمیسیون جلسه ای با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونین داشت و در آن بررسی برش اقتصادی برنامه های وزارت تعاون برای تحقق سیاست‌های کلی تامین اجتماعی ابلاغیه فروردین ۱۳۹۱ توسط رهبر انقلاب بود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر صحبت هایی انجام داد و همچنین نمایندگان نظرات خودشان را بیان کردند اما با توجه به این که کمیسیون دستور بعدی نیز داشت مقرر شد که جلسه ای مجدداً با حضور وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی در هفته های آتی برگزار شود.

مرحبا تصریح کرد: دستور دوم نیز بررسی طرح مسئولیت از اهداف ساختار و وظایف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بود که به منظور بررسی در شور دوم که شور اول آن به تصویب رسیده بود و از صحن ارجاع شده است و همچنین بندهایی از آن بررسی شده که هیئت عالی و مجمع عمومی بانک مرکزی صحبت شد و پیشنهاداتی مطرح و بررسی شد و به یک جمع بندی رسید اما همچنان جلسات آن ادامه دار خواهد بود و در نهایت برای تصویب به صحن علنی مجلس ارسال شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس