کد خبر 1363855
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
گاز اشک آور

مأموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ فردی را که اقدام به فروش تجهیزات از جمله گاز اشک آور و ادوات نظامی در فضای مجازی کرده بود، بازداشت کردند.

به گزارش مشرق، مأموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درپی دریافت اخباری مبنی بر فروش تجهیزات و ادوات نظامی از جمله گاز اشک آور، دستبند، شوکر و ... در فضای مجازی رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. با آغاز رسیدگی به این موضوع مأموران متوجه شدند که این فرد تعدادی از این تجهیزات را دراختیار دارد و از این رو برای شناسایی و دستگیری وی وارد عمل شدند.

ماموران با استفاده از روش‌های پلیسی محل اختفا و هویت فروشنده این تجهیزات نظامی را شناسایی کردند و در ادامه هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام شده و مأاموران پس از اخذ مجوز با مخفیگاه این فرد در محله پامنار حاضر شده و او را در عملیاتی ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

با دستگیری متهم تعداد ۸۰ عدد گاز اشک آور و دیگر ادوات نظامی که متهم اقدام به فروش آن در فضای مجازی کرده بود، از مخفیگاه وی کشف شد. متهم نیز به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد:‌ تحقیقات برای شناسایی دیگر افراد مرتبط با این فرد در حال انجام است. همچنین شهروندان باید بدانند که هرگونه خرید و فروش تجهیزات و ادوات نظامی ممنوع بوده و با آن برخورد خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    1 0
    درود
  • Saeed IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 0
    اسپری فلفل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس