کد خبر 1363727
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
چالش استقلال با داوران به سود این تیم نیست/این فضا مدیریت شود

پیشکسوت آبی پوشان گفت: فضای ایجاد شده بین باشگاه استقلال و داوران در این هفته های پایانی لیگ اصلا به سود استقلال نیست.

به گزارش مشرق، صحبت‌های جنجالی فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی با نساجی سر آغاز ماجرای جدیدی بود که بین باشگاه استقلال و داوران ایجاد شد. واکنش علی خسروی به اظهارات جنجالی فرهاد مجیدی و حمایت چند داور از خسروی، مصاحبه آجورلو در حمایت از مجیدی و سپس درخواست رسمی باشگاه استقلال از فدراسیون بابت چینش داوری‌ها و دست آخر پاسخ خداداد افشاریان به مصاحبه آجورلو و درخواست رسمی باشگاه استقلال ادامه تنش آبی‌ها و داوران بود که جرقه آن را سرمربی این تیم زد.

گودرز حبیبی پیشکسوت آبی پوشان در این خصوص اظهار داشت: قطع به یقین چنین فضایی که بین باشگاه استقلال و داوران ایجاد شده است به سود این باشگاه نیست، از مدیران باتجربه باشگاه انتظار داریم این فضا را مدیریت کنند.

وی اضافه کرد: حتی اگر یک درصد هم این فضا بر ناخودآگاه داوران تاثیر گذار باشد، دود آن به چشم استقلال می‌رود و ممکن است در هفته‌های باقی مانده از لیگ برتر هم به ضرر این تیم تمام شود.

بیشتر بخوانید:

استقلال در چه صورت بدون باخت جام را از دست می‌دهد؟

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: داور هم انسان است و هر انسانی هم ممکن است اشتباه کند و خطایی داشته باشد. استقلال هم از این اشتباهات داوری ضرر کرده و امتیازاتی از دست داده که به صورت مصداقی هم می‌توان به آن اشاره کرد، درست مثل مردود شدن گل سالم مطهری به فجر سپاسی در نیم فصل اول که منجر به از دست رفتن ۲ امتیاز حساس شد و نمونه‌های دیگری که وجود دارد. با این وجود از نظر من وجود چنین فضایی بین باشگاه و داوران اصلاً قشنگ نیست و امیدوارم این فضا مدیریت شود.

حبیبی در خصوص دیدارهای باقی مانده آبی پوشان در لیگ برتر خاطرنشان کرد: به نظر من کار اصلی استقلال تازه از این هفته آغاز شده است و آنها باید فصل خوبی که برای خود رقم زده‌اند را با یک پایان خوش همراه کنند.

مدافع دهه ۵۰ استقلال اظهار داشت: کلید قهرمانی استقلال در این فصل می‌تواند بازی با سپاهان باشد. شاگردان مجیدی اگر سپاهان را در هفته بیست و پنجم شکست دهند، شاید بتوان قهرمانی این تیم را تقریباً قطعی دانست و لذا این بازی برای آنها بسیار مهم است. البته به همین میزان هم این بازی سخت و دشوار است.

این کارشناس فوتبال تاکید کرد: سپاهان بعد از تغییراتی که در کادر فنی داشت، متحول شد و حالا که این تیم در لیگ قهرمانان هم حضور پیدا کرده، باتجربه‌تر و با انگیزه تر در خانه خود به دیدار آبی پوشان می‌رود و این فاکتورهایی است که می‌تواند کار را برای شاگردان مجیدی قدری دشوار کند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: ساختار دفاعی استقلال در این فصل بی نظیر کار کرده و آنها با اتکا بر همین ساختار دفاعی شکست ناپذیر مانده‌اند. امیدوارم موتور این تیم در خط حمله هم گرم شود تا در هفته‌های پایانی برای قهرمانی کم نیاورند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    0 3
    این جو رو خود فرهاد با زرنگیش درست کرده تا پوششی باشه برای گم کردن امتیازات معیشتی و پنالتی های خنده دار
  • محمد IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    2 0
    انگار فرهاد داورو زده نه گلمحمدی خجالت بکشید
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    3 0
    هوچی گری یحیی چی به نفعش بود که... بعداز هربار دادوبیداد یک بلایی سراستقلال میارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس