احتمال یخبندان طی امشب در ارتفاعات هراز و کندوان

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار احتمال یخبندان در ارتفاعات هراز و کندوان، گفت: اعمال محدودیت یک‌طرفه جاده کندوان درصورت بروز ترافیک وجود دارد.

به گزارش مشرق، یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت جاده‌های شمال گفت: باتوجه به بارش برف ارتفاعات محورهای ولی‌آباد کندوان و هراز لغزنده است.

وی با بیان اینکه از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ در محورهای هراز و کندوان جلوگیری می‌شود، افزود: امشب نیز باتوجه به بارش‌ها احتمال یخبندان در محورهای هراز و کندوان وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: درمجموع در فصل زمستان خودروها برای تردد در محورهای کوهستانی باید مجهز به زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی باشند.

جهان‌تاب در ارتباط با اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، تصریح کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و ‌کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلی از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوع شدن تردد کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ امشب در محور هراز، یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان نیز باتوجه به شرایط ترافیکی در دستور کار قرار می‌گیرد و به‌صورت مقطعی خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان بر پرهیز از تردد غیرضروری در مناطق کوهستانی، توجه به هشدار پلیس و پرهیز از توقف در مناطق کوهستانی تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس